31 Temmuz 2010 Cumartesi

YEMİN EDİYORUM DOĞRU! VE SON YANIT

Öğleye doğru perim yanıklarıma geçmiş olsun demek için aradığında ona beş dakika sonra konuşabileceğimizi söyledim yenilgiyi kabul etmiş sesimle. Evet yenilgiyi kabul ettim ben.. ÇÜNKÜ..
Akşama doğru Ali abim aradığında direk girdim konuya.
'Ali abi sen yanık geçmiş olsunu için mi aradın?' 'Evet kızım dedi; çok üzüldüm. Ne oluyor sana böyle?' Hey güzel Allahım büyüksün.. Söylesem mi söylemesem mi; 'Ali abi iyi de haber atlamış gazeteci gibisin, yanık eski haber. Ben sabah banyoda kayıp düşmemeye çalışırken her bir eklemimi oraya buraya çarptım ama yine de başaramadım hem de spakat oturdum yere :( Sağ el avuç içim, sağ ayak işaret parmağım, sağ dizim, sol dirseğim ve kafamın bir bölümü yerle buluştu.. Allah'tan lifleri kurtardık :D Ali abim ne diyeceğini şaşırdı. E ben de bir şey demiyorum artık. Saldım.. Buz torbaları koyduk, tesis görevlilerinden biri el şişimi görünce 'ekmek koysaydınız keşke' dedi. Oldu canım, üstüne tereyağ bir de bal süreyim. Çay da koyduk mu kahvaltı hazır :D Buz tedavisinden sonra termal suya girdim. Şişler kalmadı.. Yanık termal suda sıkıntı yarattıysa da kaz gelen yerden tavuğu esirgemedim. Sıcak su iyi geldi. Sandım ki dizim beni yürütmeyecek :D Zaiyat çok değil, el içimde az ağrı var. O kadar..
Defdef'le Dolunay beni yapışık kalmaya devam ettiğim yerden kurtarmak isterken oldukça hoyrat davrandılar :( En iyi ilk yardımı Erdim'den gördüm. Usulcacık markete gidip sprey kolonya alıp gelmiş ben yerden kaldırıldıktan sonra. Defdef'e 'aşkolsun' dedim. O da 'Gülen Allah aşkına farklı yaptığın ne var senin, artık ne kadar sıradan senin bu yaşadıkların farkında mısın?' dedi. Ben şimdi bu ikisiyle bir yere giderken düşsem falan bunlar istiflerini hiç bozmayacaklar; anlaşıldı..
Yarın tesisten çıkıyoruz. Daha fazla dayanacak gücüm kalmadı, iyi ki gidiyoruz. Tamam güzeldi, kolum iyileşti, iyi insanlar tanıdım ama bezdim artık. Bir manyetik alanda gibiyim. Arkamı kollamaktan paranoyak olacağım, hiç geçirmediğim panik atakları geçireceğim..
Yarın Ankara'ya oradan da neyle karşılaşacağımı, girdiğimde nasıl hissedeceğimi bilmediğim evime, Fethiye'ye gideceğiz. Pis bir yabancının elinin değdiği eşyalarımı, odamı gördüğümde ne hissedeceğimi bilmiyorum :( Elime bir eldiven giyip ne var ne yoksa her şeyimi 90 derecede yıkayacağım. Şu an hissettiğimin bin katını yaşamanı istiyorum senin pis hırsız. İnşaallah senin evin de soyulur :D empati kurmayı belki böylece öğrenmiş olursun adi hırsız!
Ha biz hırsız da severiz; ama O da Robin Hood..

Geçmiş olsun dilekleri ve yanık tedavisi önerileri için sonsuz teşekkürler.. Hepsi aklımda ama şu an için sadece elmayı yapabildim. Bu Defdef insanı ekşi elma seviyor; ekşi elma yaaaa :( Manava gitti dedi ki 'ekşi elma var mı?' Ay bir de onu karşımda yemiyor mu :(((( onun o ekşi elmasına muhtaç etti Allah beni.

Neval: geçmiş olsun gülen hanım niyetim asla polemik yapmak değildi galiba düşündüklerimizi söylemekte ( ve bela mıknatısı olmakta ) benziyoruz biraz
açık söylemekten kastınız isim zikret mekse gerek yok anlamışsınız zaten
herkesin tabii bir fikri vardır ve kimse kimsenin fikrini değiştiremez kolay kolay, niyetim asla bu değildi yalnızca tu kaka denilmesi şu günlerde pek moda olan şahsın da bir açıklaması olabileceğini söyledim bu açıklamayı bildiğimi değil
objektifliğe gelince ; her zaman eşitlik söz konusu olmuyor maalesef bazen bir taraf haklı diğer taraf aşırı haksız gözükebiliyor
sayfa sizin hoşunuza gitmezse yorumumu yayınlamazsınız tabii benim açımdan problem yok dedim ya birilerini savunmak ya da sataşmak değildi amacım
selamlar

Neval hanım; geçmiş olsun dileğiniz için teşekkürler..
Sakarlık, kazalar neyse de düşündüklerimizi söylemek konusunda benzediğimizi asla kabul etmiyorum. Ben konuşma ya da yazma eylemlerim sırasında 'siz anlamışsınız zaten' demem asla. Ben kimden söz ediyorsam adıyla sanıyla, kartvizit ünvanıyla açık açık yazarım. Siz 'onun da haklı yönleri olabilir' dediğiniz kişinin ismini bile söyleyemiyorsunuz. Savunduğunuz kişiyi 'şahıs' olarak geçiriyorsunuz cümlelerinizde. Başbakana tu kaka denmesini moda olarak algılıyorsanız, her zaman eşitlik söz konusu olamıyor maalesef bazen bir taraf haklı diğer taraf haksız GÖZÜKEBİLİYOR diyorsanız sizin de en az ben kadar taraflı olduğunuzu düşünür sonra da bana objektiflikten söz etmeyin derim. Oradaki GÖZÜKEBİLİYOR sözcüğü aslında öyle değil ama gözüken bu anlamına gelir -ki bu benim bakışımdan çok daha objektif olmayan bir duruş. Eğer gözükebilir sözcüğü yerine OLABİLİYOR sözcüğünü kullansaydınız ben bunları yazıyor olmayacaktım. Ne yani, eşit olmayan durumlar da var ve siz buna üzülüyorsunuz ama konu başbakan olunca o haksız olmuyor da sadece haksız mı gözüküyor/gözükebiliyor?
Gözükmek ayrı şeydir oysa!
Haklı olabileceği açıklamalarını bilmiyor olmanız ve bunu da söylüyor olmanız daha da vahim duruma getiriyor olayı.
Ben bildiklerimi savunuyorum, siz şahıs dediğiniz kimsenin konuyla ilgili düşüncelerini bilmediğiniz halde savunuyorsunuz. Öyle ya, bilmeden savunmak??
Bu durumda ben sizden daha objektifim..
Fikrini değiştirmeme gibi saplantısı olan biri değilim ama bunun için ikna edilmem gerek, oysa siz vardır belki bir açıklaması ama ben bilmiyorum diyorsanız kusura bakmayın ben böyle yandaşlığı kabul etmem..
Ben bu sayfa benim, istediğimi yazar, istemediğim yorumu onaylamam demedim ki size, ifade ettiğim gibi anlamamışsınız. Ben 'KANAATİNDEYİM, DÜŞÜNMEK LAZIM' gibi yuvarlak sözler yazarsanız yorumunuzu yayımlamayacağım dedim. Kaldı ki yanılmadım; savunduğunuz kişiye şahıs demişsiniz. 'Zikretmeye gerek yok anlamışsınız zaten' demişsiniz. Hiç haz etmediğim bir tarz.
Konunun kesinlikle uzamasını istemediğimden kendi açımdan son noktayı koyuyorum. Zira ne başbakanı, ne icraatlarını, ne tavrını seviyorum. Dahası ben başbakandan nefret ediyorum!

Başbakanın askerlikle ilgili Onun da haklı (!!!!!) olabileceğini gösteren cümlelerden bir demet sunayım size; böylece öğrenmiş olursunuz..

Bir şehidin kanını 550 milletvekiline değişmeyiz
Askerlik yan gelip yatma yeri değildir!
Askerlik turistik bir yer değildir demek istemiştim..
Bunları mı dinleyeceğim ben (Oğlunu vatana şehit veren bir ana-babanın tepkilerine cevap olarak)
KELLE!!!!!

ŞAHSIN diğer özlü sözleri için tıklayın; fikriniz olsun Neval hanım..
Sizden daha objektif olduğumu kanıtlamak değil amacım ; buradan nasıl GÖZÜKTÜĞÜNÜZÜ' göstermek istedim sadece çünkü şehitlerimiz konusunda fanatiğim ben; yani hiç objektif değilim ben'!-----

Hepinize iyi pazarlar sevdiğim arkadaşlar..
İyi de bugün cumartesiymiş :P



5 yorum:

  1. Hepsi için tümden geçmiş olsun canım.
    Birikenleri okumak zor da olsa neler olduğunu anlamak için tüm dostları okumaya çalışıyorum da:)))
    Hırsız işi zor, haklısın dönüşünde seni bu işler bekliyor.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Güeln' cim kendimi berbat hissediyorum.

    "Kolunun iyileşmesine sevindim" dedim. İyi dediğim üç gün yaşar gibi bir durum oldu. Dikkat et ne olur kendine. Yoksa burnumun ucuna nazar etme ne olur yazdırıp gezdireceksin beni.

    Çok öpüyorum.

    YanıtlaSil
  3. Gülenim ne oluyo böyle sana? geçmiş olsun canım, sen bu sıralar daa dikkatli ol.Senin sağ salim dönmeni bekliyorum burada..Başbakana gelince sülalesi villa,gemi şirket derken kurtuldu.Artık iktidardan gitselerde gam yemezler.memleketin her köşesinde onların adamları artık çalışmakta.Onların şirketlerinden kar sahibi olanlar için peygamber gibi bir adam olduğu doğrudur.Ne de olsa ihale vb bile göstermelik yapılıyor.İş daha ihale edilmeden yandaş firmaya pardon oğlunun,kızının,bakanının yavrularının şirketine peşkeş çekiliyor...

    YanıtlaSil
  4. Gülennn noluyor sana canım yaaa..herşey üstüste? Bu arada detayları yazacaktın bana unuttunmu? öpüyorum seniii...dikkat lütfennn

    YanıtlaSil
  5. başbakana duyduğunuz nefreti bırakabilirseniz ve öyle okuyabilirseniz yorumumu eğer yapabilirseniz tabii onu savunmadığımı empati yapmaya çalıştığımı belki anlarsınız
    ayrıca objektiflikten bahseden gülen hanım nefret dolu
    sizce bu iki sözcük çelişmiyormu ?
    nefret duyduğunuz bir insana objektif olamazsınız lütfen kelime oyunu yapmayın
    ısrarla konuyu tartışma ortamına taşımak istemediğimi belirttiğim halde isim belirt dediniz başbakan diyemeyecek biri mi zannediyorsunuz karşınızdakini ? ne ile suçluyorsunuz ? sadece empati yapmak lazım, hukukta bile aksi kanıtlanana dek herkes suçsuzdur.
    siz suçlamalarınızı hangi medyaya dayandırıyorsunuz bilemem ama size bir haberim var ; aksini iddia eden bir medyada var ülkemizde
    işte objektiflik her iki tarafı da dikkate alıp akıl süzgecinden geçirip kendi kanaatini oluşturmaktır .
    ( bu da benim noktamdı nefretiyle yaşamayı seven gülen hanım )

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails