27 Temmuz 2010 Salı

EVİME GİREN HIRSIZA MEKTUP!


Ben kandil gecesi dua ederken sen evimi talan etmekle meşgulmüşsün. Kapımı kırıp girmişsin evime, anahtarımı unuttuğumda benim bile kırmaya kıyamadığım kapımı sen kırmışsın. Kim bilir ne kadar yoruldun? Ziyaretinden haberim olsaydı yormazdım seni, paspasın altına bırakırdım anahtarı. Düşünemedim, özür dilerim. Evimin kapısını kilitleyip çıkmam yetmiyor, şimdi bir de 'değerli eşyalarını yanına alsaydın ya?' diyen insanlara veriyorum senin hırsızlığının savunmasını, öyle ya; bu ülkede ne yazık ki hırsızın hiç suçu yok.
Az önce konuştuğum polis memuru arkadaşım içinde nikahta takılan takılarımın bulunduğu kutunun yerinde yeller estiğini söyleyince sadece anneciğimin taktıkları için ağladığımı öğrendiğinde 'Gülen hanım canınıza gelmediğine şükredin, biz evinize o kadar pis bir olaydan (tecavüz) geliyoruz ki yaşadığınıza, başınıza böyle bir olay gelmediğine dua edin. Yasalarımızda iş yok bizim, biz yakalıyoruz. Onlar bırakıyorlar' dedi!
Kapısını kilitleyip gönül rahatlığıyla çıkmamalıyım ben evimden çünkü sanki beş beş para kazanıp malımın ortağı olan meslek icracısı hırsız; senin suçun yok. Hata benim ve bizim gibi iyi niyetli, temiz insanlarda. Şükür etmeliyim çünkü bunun tecavüzü vaaaar, cinayeti vaaaar. Şükürler olsun ki GÖTÜ kurtardık :D

Not: İnşaallah şu an bir trafik kazası geçirirsin ve cebinden de bana ait olanlar çıkar. Önce hastane sonra hapishaneye gidersin, Ben de seni ziyarete gelirim :D
Not 2: Senin yüzünden buraya da GÖT yazdım. Pis hırsız!

24 yorum:

  1. Gülen,
    O kadar postların varken yazamadım da şimdi yazıyorum:(((
    Geçmiş olsun desem bir işe yaramaz ama adet olmuş işte!
    Ablama da hırsız girmişti ve anneannemden yadigar, ablamın da İdil'e vereceği yüzükte dahil olmak üzere ne var ne yoksa silip süpürmüştü! Umarım seninkiler, en azından annenin hatıraları bulunur..

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun,özeline senden izinsiz girilmesi zaten tecavüz değil mi?Kimse akıl vermese herkes işini yapsa keşke..

    YanıtlaSil
  3. canım benim çok üzüldümmm
    geçmiş olsun
    malesef evine tecavüz edilmiş bunun hiç mi önemi yok
    değilmi ama
    polisler de bir alem yani
    hiç güvenim kalmadı onlara
    takılara da üzüldüm

    tatlım ben 30 unda samsuna gidiyorum 7sinde döneceğim ankaraya yine görüşemeyeceğiz sanırım üzüldüm

    gönlünü ferah tut lütfen

    YanıtlaSil
  4. Gülenciğim;

    Ah insan nekadar hırslanıyo bide yaşadığına şükret denilince uuu acaba kendi başına gelse 'evet ya yaşadığıma şükredeyim ' mi diyecek?
    Arkadaşımın çeyizi gitmeden 10 gün önce girip soymuşlardı düşünebiliyomusun? kızın bütün beyaz eşyası tv düğün üstü gitmişti. Bende hafta sonu düğüne babamı evde bırakıp gittim korktuk resmen çeyiz evde yığılı giderse diye. Hepsinin eli kopsun patates olsun elleri :))Geçmiş olsun tatlım...

    YanıtlaSil
  5. Daha dün sana ne action kadınsın demiştim, bu gün de bu haberle bunu pekiştirdin. Sen birşey yapmasan da olaylar gelip seni buluyor. Mıknatıs gibisin:)
    En çok da, sıkıntını bile sevimli anlatabiliyorsun ya ona bayılıyorum. Onlar bulunacak inanıyorum...

    YanıtlaSil
  6. en çok annenin sana taktığı takılarına üzüldüm be gülen :(( en azından onların bulunması için tüm kalbimle dua ediyorum canım. Tekrar geçmiş olsun. Bir daha böyle kötü olaylar hiçbirimizin başına gelmesin inşallah...
    Sevgiyle kal...

    YanıtlaSil
  7. Ne desen haklısın kızım. Manevî değeri olan şeylerin gitmesi çok üzer tabii insanı. Teyzemin de Ankara gibi yerde evinden çalınmıştı mücevherleri. Polis eliyle koymuş gibi buldu. Onlar hırsızları tek tek tanıyorlar. Baskı yap biraz.
    Üzüldüm senin adına. Allah beterinden sakınsın demekten başka çarem yok.

    YanıtlaSil
  8. Gerçekten sinir bozucu durum.Senin yerinde kim olsa üzülür.Gene de Allah beterinden korusun diyeceğim.Geçmiş olur inşallah

    YanıtlaSil
  9. oy güzelim benim.geçmiş olsun.çok üzüldüm gerçekten.

    YanıtlaSil
  10. çoook geçmiş olsun:(
    duanıza aminnn diyorum.dilerim en yakın sürede yakalanır ve bir dahada çıkmaz.

    YanıtlaSil
  11. Kuzum doğmadan hemen öne sevgilimin "aynen böyle gözleri olacak" diye taktığı yüzük, rahmetli babacığımın "gözlerine benziyor" diyerek taktığı yüzük, anneciğimin "altın kalpli kızım" diye taktığı onun nikahında takılan bilezik, babannemin düğününde Atatürk' ün taktığı ve bana kalan yüzük ve nicesi... bir haram olasıca tarafından üstelik duvara 20 cm çelik dübelle sabitlenmiş kasa sökülerek götürüldü. Parasal kıymeti bir tarafa hatıralar gitti.

    Bir tesellim var Gülen' cim, sarı topaz gözlerim, kuzumun zümrüt gözleri yerlerinde duruyor. Hiçbir mücevher onlara paha biçemez.

    Hırsız malımızı çalabilir, duygularımızı çalamıyor şükürler olsun.

    Layık olduğu kelime de GÖ.... Hiç utanma. Ne demiş Can Yücel...

    "Hakim bey bizim memlekette göte göt derler"

    Layığını bulsun gö.

    YanıtlaSil
  12. :((((( çok üzüldüm canım benim. Şimdi okudum yazını. Benim başıma geldiğinde de aynısı söylendi "cana gelmesin de mala gelsin. Ya daha kötüsü olsaydı" Evimize hırsız girmesi de tecavüz değil mi? en özel en mahremimize uzatılan hain bir el, insan kirlenmiş hissediyor...

    Çok geçmiş olsun

    Öptüm

    YanıtlaSil
  13. Ah be kızııım, neler oluyor sana böyle, bu aralar herşey gelip seni mi buluyor... Annenden olan anıların tesellisi olmaz, dilerim sana geri döner hepsi...

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun...İnşallah yakalanırlar...

    YanıtlaSil
  15. canım çok geçmiş olsun, inşallah hepsine kavuşursun geri. bizim kapıda 24 saat polis nöbet tutarken hırsız girdi karşı daireye, bizim kilidi de kırmışlar ama girmemişler. çok çok geçmiş olsun

    YanıtlaSil
  16. Gülencim geçmiş olsun canım yaaa çok üzüldüm:( Umarım dediğin gibi olur ve sana geri dönerler.
    Dün haberlerde üç çocuklu bir kadının evine gelen iğrenç tacizciyi kadın kovmuş gitmemiş sonunda silahı eline alıp ateşlemiş adam gebermiş ,tabii ki ellerine sağlık dünyayı böyle bir pislikten kurtardığın için diye teşekkür eden yasalar olmadığı için(keşke olsaydı diyorum hep böyle olayları okuyunca) kadın hapise...Üç çocuğu kadının yaşadıklarını kim düşünür? Hırsızların değer gördüğü bir zamandayız maalesef yasalar onları koruyor hatta bir daha yapmaları için teşvik ediyorlar of of ne desen boş öptüm Gülencim kendine iyi bak sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Canım arkadaşım büyük geçmiş olsun, allah daha beterinden korusun, inşallah hatırası olan yadigarlar biran önce bulunur. O şerefsiz hırsızlar da daha beter olsunlar, Eyfel Kulesi Kadar böbrek taşları olsun domuzların :D Seni çok seviyorum arkadaşım...

    YanıtlaSil
  18. geçmiş olsun canım benimmmm üzüldüm... kahrolsun o adam
    elleri kurusun kopsu düşsün.. zalim adam..

    YanıtlaSil
  19. aaaa demek onun için açmadın telefonu
    çok üzüldüm canım
    hay allah
    allah beterinden saklasın ve de hırsıza duan kabul olsun amin.aynısı benim hırsız veya hırsızlara olsun.

    YanıtlaSil
  20. Çok geçmiş olsun Gülen.Aynı şeyler benim başımada geldi.Tekrarı olmasın,Allah bir daha göstermesin.
    Umnarım bir haber çıkar.

    YanıtlaSil
  21. ah be gülenim evdeki ablam kadar sevdiğim benimde başıma geldi bekardım bayramın 1.günüydü biz gezmeye hırsız eve..ne takı ne para hepsi gitmişti:(( takı dediğimde anamım burmalarıydı:( ne korkmuştuk günlerce en ufak bi tıkırtıda birbirimize yapışıyorduk.çocuklar hala hırsızmıdır diyordu..kendi gölgemizden korktuk günlerce..pis hırsız birde balkona pisleyip gitmişti..bunun birde anlamı varmış bir daha geleceğiz demekmiş..kabus gibiydi ev..çokkkkkk geçmiş olsun en kısa zamanda karşına çıkarırı inşallah rabbim..seni çok seven fındığın..

    YanıtlaSil
  22. gülen hnım çok büyük geçniş olsun...

    YanıtlaSil
  23. Canım be neler yaşamışsın, çok üzüldüm gerçekten,evet maalesef hırsızın hiç suçu yok lanet olsun, bu kadar rahat bir biçimde de cirit atıyorlar asalaklar.Söylenecek söz yok çok geçmiş olsun :(

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails