7 Temmuz 2010 Çarşamba

DÜN KÖTÜ BİR GÜN GEÇİRMİŞİM :)

Yazacak çok şey yazabilecek hiç güç var..
Sıcak, çok sıcak. Sıcaktan perişanım. Fethiye'de tatil planlayanlar; gelmeyin :D Yani eğer benim gibi sıcakla mücadelede zorluk yaşatacak bir vücuda sahipseniz Fethiye tatilinizi eylül ayı gibi düşünün.
Ya da ben yirmi sene boyunca tatil beldesi görmemiş biri olduğumdan bana çok sıcak geliyordur; bilemem :)

Ben dün şeytanın bacağını kırmamışım.
Kekik kokum ve kızı küçük arkadaşım Derin, acemi olmayan hobici'm, hobicimin eşi ve depresyon tedavisi gördüğü halde hala depresyon tedavisi alması gereken sinir hastası :P köpek Bıdık blog toplantısı için Çalış plajını seçmemişiz :D Buluşup denize girmemişiz :D Hiç eğlenmemişiz. Sonra onların gitmesi gerekmemiş. Gitmemişler. Ben babam ve Hakan'la saat 20.00ye kadar denizden çıkmamışız. Üzerime su fışkırtan Hakan'a denizden topladığım taşları atmamışım ve isabet ettirmemişim :P Deniz hiç güzel değilmiş. Ben mutlu olmamışım :P Güneşin batışını izlememişim. İzlerken kesinlikle kendimden geçmemişim.Denize girmek için ideal saatin 18.00-20.00 arası olduğuna karar vermemişiz.
Dönüş yolunda Fethiye'ye inen Ali abim aramamış. Ona 'kımıldama bir yere, geliyoruz' dememişim. Eve gitmemişiz, Ali abim de gelmemiş. Ben salçalı makarna yapmamışım. Güzel olmamış. Yememişiz :P Sonra Ali abimin çayın yanına getirdiği atıştırmalıkları çayla atıştırmamışız.
Kısacası ben dün iyi bir gün geçirmemişim.

MESELA YANİ :)
ya da DERMİŞİİİİM :)





Şövalye Adası

FESTİVAL GÜNLERİNİ ASORTİĞİM ÇOK GÜZEL YAZIYOR. BENİM KOLUMU KIPIRTADACAK HALİM YOK :( AMA DENEYECEĞİM.. ÖPÜP GİDİYORUM..
Not: Bıdık'la benim ilişkim iyi, beni seviyor ama Hakan'dan nefret ediyor. Bıdık kendisine 'ne bağırıyorsun car car?' diye takıldığından beri Hakan'ı hiç unutmadı :D Ne hafıza varmış ama :)
Bir daha not: Tatil fırsatı olmayanlar için abartmamaya çalışıyorum..

9 yorum:

  1. lütfen abartarak anlatır mısın? Benim tatile gitme şansım yok (eğer g.müdüre kızıp işten ayrılmazsam) o yüzden okurken sanki sizinle tatil yapıyormuş gibi oluyorum. Fethiye'ye gelip Asortik'e sürpriz yapmak gibi bir hayalim var uzun süredir, şimdi seninle tanışmayı da ekliyorum bu hayale. En çok ta şeyi merak ediyorum, eee, yazdığın gibi mi konuşuyorsun?

    YanıtlaSil
  2. Yerim ben seniii, herkesi de düşünürmüş...:) Özledim seni ben...

    Ve Enne, yazdığından daha fazlası... Bıcır bıcır konuşuyor:) Bir konu ile başlayıp, araya üç-beş konu daha sıkıştırıyor:) O'nunla suskun kalamaz ve kesinlikle sıkılmazsın. Sıcaklığını sesinden bile hissediyorsun...

    YanıtlaSil
  3. Enne ,tam ben yazacaktım, Peri önce yazmış :) Söylediklerinin arasına daha 3-5 cümle sıkıştırıyor ve sık sık espri ve şaka yapıyor.Hangisi doğru hangisi şaka anlamıyorsun..Yani ben başta anlamadım, şimdi anlıyorum :))
    Uyarıyorum onu ben ciddi biriyim benimle ciddi ol diye :P
    Enne, hayalin çok güzel,gerçekleştirsene ..!! :))

    YanıtlaSil
  4. Canım yaaaa abartma bence çünkü ben de tatile gidemeyeceğim herhalde bu sene ühü ühüü ühüüeee ühüüü...

    Ayrıca kızlar da güzel yazmışlar seni bir ekleme de benden: renkli, bıcır bıcır ve hayata pembiş bakan biridir bu gülen, adı üstünde yani :D Sevgiler güzelim...

    Bu arada benim için de denize girermisin, uzun uzun yüzermisin Gülenim :D

    YanıtlaSil
  5. enne'cim; yazdıkları ne ki sen bir de dinlesen onu. Bağımlısı olur taa Fethiye'lere bile gitse iki güne bir sesini duymak için telefon etmeden duramazsın. Şekil A da göründüğü gibi (ben):)))

    Gülen'cim Bir de abartsaydın:)))

    Kandilin kutlu olsun

    Öptüm, herkese sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Gülen'im görseller çok güzel.Fethiye'ye bir kere tatil için gelmiştim.Tadı damağımda kaldı bir kere daha gelmek isterim.Her anının iyi geçmesini diliyorum.
    Hayırlı kandiller.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  7. olsunn abartarak anlatın.inanın gidemesemde sayenizde bende denize giriyorum,güneşleniyorum,makarna yiyorumm:) fotolar harikaaa:) inşallah herkes şöyleee gönlünce tatil yapabilir:) sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Bloguna bayıldım, marifetli peride gördüm sizi, bundan sonra sizdeyim izniniz olursa, sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. Bloguna bayıldım, marifetli peride gördüm sizi, bundan sonra sizdeyim izniniz olursa, sevgiler...

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails