29 Temmuz 2010 Perşembe

KOLUMU YAKTIM, BİR KERE Mİ? YOOO DEĞİL..

İçimin yangısı yetmedi, kolumu yakmasam olur mu? Olmaz! İçimin yangısının üstüne tek kol yanığı beni keser mi; yok artık daha neler, tabii ki kesmez :(
Erdim'in canının çektiği :P beyaz çorbayı karıştırırken kolumu tencereye neden yapıştırmayım ki? Olur mu ama değil mi? Hatırladığım son sahne, acımdan odanın muhtelif yerlerinde çekirge gibi pıt pıt sıçrarken 'amanin çorba yanıyooo!' diye son sıçramayı ocağa yakın yere yaptığımdı. Sen git taze yanığın bir kaç cm. üstüne tur bindir :( Kendime yuh demekten başka çarem kalmadı. Sözüm ona acı giderici bir pomat sürdüler ama yok yanıyorum cayır cayır; gerçi azaldı ama yanık izini görünce bile canım acıyor :D Günün ikinci sıcak kürünü almamakla cezalandırılmış küçük çocuklar gibi havuza inenleri izledim ıslacık gözlerimle. Bi' gideydim şu Haymana'dan :)

Hakan'cığımın cep telefonu da kayıp olduğundan sevdiceğine ulaşabilmek için msn'in yeşil küçük adamlarını gözetleyen liseli kızlar gibi ondan gelecek msn iletisi bekliyorum bir yandan. Dolunay'ın 's' harfi yerinden çıkmış laptopunu kullanıyorum ve bundan hiç haz etmiyorum :(
Senkron tutturabilirsek bugün ikinci konuşmamız olacak Hakan'la. Ben ağladım, ilk önceleri bana 'ağlama bebeğim, bu senin suçun değil' dedi. Ağlama şiddetim artınca da 'ağlarsan bir de ben döverim seni' dedi; kırılan parmağını nasıl unutur oysa?
Gelişme:
Dün Emniyet'e gidip ifade vermiş. Pazartesi günü aynı işi ben de yapacağım; pazartesi gününü izleyen her bir sonraki gün gidip 'ben ifade vermeye geldim' diye diye Emniyet'in içine sızma planlarımın başladığı ilk gün olacak pazartesi.. Olay yeri incelemeye gelen memur arkadaşlardan biriyle sabah ben, öğleden sonra Sedef görüşmemizi yaptık. Biz bu konuşmaları rutine bağlamayı düşünüyoruz. Yakalandığında hırsızın kafa atmak suretiyle burnunu kırma, ağzını yüzünü kan içinde bırakma senaryomu memur arkadaşa anlattığımda aldığım 'Gülen hanım, bunu yaparsanız o kafayı bize atmış olursunuz' yanıtı üzerine fantezimden vazgeçmek zorunda kaldım.. Ha bir de yumruk vardı değil mi? :(
Elimizde, çorap giyilmiş olmasına karşın temizden bir parmak izi mevcut. Ben bu parmak izine çok güveniyorum. Biliyorum, eminim, inanıyorum eşeğini kaybedip sonra bulan insanların mutluluğuna tanıklık edeceğim hissimi kaybetmiyorum :) İçim umut dolu.
Aha! yeşil adam Hakan! Ben onunla iki çift yarenlik edip geleyim..
Msn'de bir saat kadar konuşup bilgi paylaşımında bulunduk :P ama benim bilgilerim daha güncel :)

Hırsız için dönen geyikler:
Gülen: Boyu pozu devrilsin inşaallaaaah!
Erdim: İnşaallah boyu uzundur teyze.
Gülen: Neden?
Erdim: Devrilince daha çok acıtır :D

Erdim zaten dedektif olmak istiyor, yeni gözde mesleği dedektiflik ya; msnde Hakan'a soruyor:
Kapı nasıl açılmış?
Hakan: Göbeği kırmışlar.
Erdim: Kapının göbeği mi olur, göz deliği olmasın o sakın?

------------
Che, geri dönebileceğim bir adresiniz yok. Geçmiş olsun dileğiniz için teşekkürler..

Neval demiş ki; objektif olmak istememek sizin tercihiniz
ama birileri hedef gösteriliyorsa üzerine gitmeden önce neden diye bir düşünmek lazım kanaatindeyim
selamlar

Neval hanım; ben hangi konuda objektif olmak istemediğimi nedenleriyle birlikte ifade ettim. Kaldı ki bu benim değil; en az benim kadar objektif olmayıp kendi çocuklarına başkalarının çocuklarından ayrıcalıklı davrananların bana dayattığı objektif olmayı tercih etmeme durumu. Önce onlar 'benimkiler evlat da, başkalarınınki değil mi?' diye düşünüp objektif olsun.
Kim hedef gösteriliyor bu ülkede? Kimin üzerine gidiliyor? O 'birileri' kim? Kimden söz ettiğinizi anlayamadım ama eğer 'ananı da al git', 'askerlik yan gelip yatma yeri değildir' gibi özlü sözlerinin bile arkasında durabilen bir başbakandan söz ediyorsanız açık açık yazmalıydınız..
Ben kendi çocuğu testis kanseri raporuyla çürüğe ayrılıp askerlik yapmayanların nedenlerinin neyini düşüneyim? Testis kanseri raporuyla çürüğe ayrıldığı halde baba olan kişiyle, terörün ortasına gönderilip şehit düşenler arasında izniniz olursa objektif olmayım ben. Yapmayın rica ederim!

Objektiflik, eşitlik dengelerinin kurulduğu anda gelişen bir düşünce tarzıdır. (Bunu şimdi buldum)

Konuyla ilgili en az benim kadar fikrinizi açık açık yazmayacaksanız, 'DÜŞÜNMEK LAZIM, KANAATİNDEYİM' gibi yuvarlak sözler edecekseniz bir sonraki olası yorumunuzu yayımlamama hakkımı kullanacağım.
Ben düşündüğüm gibi yazıyorum çünkü..
Ya da yazdığım gibi düşünüyorum..

9 yorum:

  1. Off Gülen off! Nasıl üzüldüm canım benim yaa. Bu sıcakta yanık da çok fena olur. Bu kadar aksilik üst üste gelir mi ama... Bu aralar sürekli geçmiş olsun diyorum sana. İnşallah bu son olur. Kıyamam sana...
    Seni kızdırmamak lazım anladım ben. Hırsız senin evine girdiği güne lanet edip, mesleği bırakacak:)

    Bir not: küçük, yüzeysel yanıklara bir parça kesilmiş elma, yanan yerin yangınını alıyor. Denenmiştir, bilginize efendim.

    YanıtlaSil
  2. Geçmiş olsun canım ya nedir bu durum?
    lütfen iyi ol.Bunun üstüne ne gelecek acaba diye bir beklenti içinde değilsin de mi?
    Sevgiler
    Not:Yanıklara çok iyi gelen ve denenmiş test edilip onaylanmış bir yanık yağı tarifi vereyim bi kenarda dursun.Sarı kantaron çiçeğini(çoğu yerde yetişir diye biliyorum adını sarı kantaron olarak bilmiyor olabilirsiniz zira ben google amcama sarı kantaron yazdığımda her zaman gördüğüm çiçek olduğunu görünce şaşırmıştım.)Sarı kantaronun çiçekleri toplanıp bir ilaç şişesi olabilir içine doldurup ağzına kadarda sızma hakiki zeytin yağı doldurup ağzını kapatıp beklemeye alıyorsunuz bir kaç gün güneşte durduktan sonra onlar iyice özdeşleşiyor.Dolapta saklayabilirsiniz.Yanık acılarını alıyor ve iz kalmasını engelliyor.
    Umarım kimsenin ihtiyacı olmaz ...

    YanıtlaSil
  3. Canım ya çok geçmiş olsun,sana kesin nazar değdi bu kadar aksilik üst üste gelirmi yaaaa üstelik bu sıcaklarda o yanık hiç çekilmez,
    nrhnmrl söylediği tarif doğru eskiler öyle yaparmış dene bence.Hem yangınını alır rahatlık verir.
    Tekrar çok geçmiş olsun canım tez zamanda iyileşmen dileğiyle
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Gülen, geçen sene aynısını bende yaşadım.. ilk yaktığım yer kocamandı.. sonra da can havli ile ikinci kere biraz yanını tekrar yakmıştım.. o kısım da deri daha mı ince bilmem ama çok acıyor gerçekten.. geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
  5. geçmiş olsun gülen hanım niyetim asla polemik yapmak değildi galiba düşündüklerimizi söylemekte ( ve bela mıknatısı olmakta ) benziyoruz biraz
    açık söylemekten kastınız isim zikret mekse gerek yok anlamışsınız zaten
    herkesin tabii bir fikri vardır ve kimse kimsenin fikrini değiştiremez kolay kolay, niyetim asla bu değildi yalnızca tu kaka denilmesi şu günlerde pek moda olan şahsın da bir açıklaması olabileceğini söyledim bu açıklamayı bildiğimi değil
    objektifliğe gelince ; her zaman eşitlik söz konusu olmuyor maalesef bazen bir taraf haklı diğer taraf aşırı haksız gözükebiliyor
    sayfa sizin hoşunuza gitmezse yorumumu yayınlamazsınız tabii benim açımdan problem yok dedim ya birilerini savunmak ya da sataşmak değildi amacım
    selamlar

    YanıtlaSil
  6. sana çiçeklerden işlenmiş bir geçmiş olsun gönderiyorum bunu görünür bi yere tak ve her sakarlığında bak anacığım.
    kızma kızma çok üzüldüm geçmiş olsun dikkatsiz kızım benim.
    bidaa olmasın
    erdiye çok güldüm
    eee ankarada kalmadan mı gidiceksin yani hani gelecektin,sabaha kadar fıkırdayacaktık:(

    YanıtlaSil
  7. çok geçmiş olsun size allah bin beterinden saklasın o hırsızda inşallah bir an önce bulunur size ait olanalrla birlikte işte ozaman kendine kaçacak yer arasın sizin gazabınızdan allah yardımcınız olsun umarım kolunuz çabuk düzelir

    YanıtlaSil
  8. Gülen Hanım, çok geçmiş olsun. Araba yağının bu tür yanıklara çok iyi geldiğini söylemek isterim. Hem acıyı azaltıyor ,hem de yanık izinin kalmasını önlüyor. Son günlerde başınıza gelen tüm aksilikler için tekrar geçmiş olsun,sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Yanık benim en korktuğum kazalardan biridir.Elime küçücük çay tamlası sıçrasın koca tepsiyi fırlatırım elimden.Gülen'cim çok geçmiş olsun canım.Kendine iyi bak emi.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails