8 Temmuz 2010 Perşembe

KANDİLLER YANSA..

Açtım ellerimi havaya, yükselmesine engel olamadığım iç sesimle okudum dualarımı.
Ağla, ağla, ağla..
Tuzlu ıslaklık boynumdan aşağı akarken yandım..
Sağlık diledim bütün hastalar için.
Anneciğimin cennete olduğunu bilmeyi istedim.
Ağladım, susmadan ağladım.
Daha az acı çekmeyi istedim.
Sonra hemen vazgeçtim.
Daha az acı çektiğimde artık unutmuş olacağımı hissettim.
Unutmak istemiyorum.
Ama çok özlüyorum.
O kadar özlüyorum ki :(

Bugün Erdim'in doğum günü. Miraç Kandili'nin 4 Ekim gününe denk geldiği 2002 yılında erkenden istemişti doğmayı. 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı'nda beklerken biz onu, tam 25 gün erken gelmişti. O yüzden de Miraç Erdi ya :) Biz Erdim'e yılda iki kez 'yeni yaşın kutlu olsun oğlum' diyoruz.
Miraç Kandiliniz kutlu olsun.
Kim ne istiyorsa ama iyi şeyler isteyenlerin dilekleri olsun.

Erdim seni çok seviyorum. Çok özledim..

9 yorum:

  1. Allah'ım dualarını kabul etsin. Seni hep güzelliklerle karşılaştırsın.

    Erdi, doğum günün kutlu olsun canım.

    YanıtlaSil
  2. Anneciğinin mekanı cennet olsun canım benim.

    Erdi'ye nice nice mutlu ve sağlıklı başarı dolu yıllar dilerim.

    Kandilin kutlu olsun

    Öptüm

    YanıtlaSil
  3. Canım, duaların kabul olsun bu mübarek gecede. Sevgili Erdi'ye de mutlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,
    Öncelikle Erdim'in yaş günü ve kandiliniz mübarek olsun.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Miraç kandiliniz mübarek olsun.Allah dualarınızı kabul eylesin.Annenizin mekanı cennet olsun.Nur içinde yatsın.Allah size sabırlar versin.

    Erdinin doğum gününü kutluyorum.Nice mutlu yıllar diliyorumm.

    sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. erdinin doğum günü kutlu olsun.. güzel bir gecede doğmuş.. çok şanslı.. hayatıda hayırlı olsun.. bereketli ve mutlu...

    YanıtlaSil
  7. Cnım annenin mekanı cennet, özleyeceksin imkanı yok özlememenin..
    ama teselli arayacaksın ve hayatta teselliler de bulacaksın ..

    seni seviyorum Gülenim

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Gülen Kızım!
    Annen mekanı cennet pür nur istirahat ediyordur. Senin gölün ferah kandilin kutlu olsun.
    Sevgiyle...

    YanıtlaSil
  9. eminim canım anneciğin cennettedir
    senin gibi mükemmel bir kızı olduğu ve ona dua ettiğini de görüyordur
    canım benim çok öpüyorum seni
    hep mutlu ol

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails