3 Temmuz 2010 Cumartesi

O KADAR EĞLENDİK Kİ :)




O kadar eğlendik ki, eğlenmeye o kadar doyamadık ki şimdi yanımda olsa yine eğleniriz :)
Kanepede uyuyordur şimdi dişi eksik prensesim..
Çünkü biz eğlenirken çok yorulduk :)

Ben Derin'imi çok seviyorum :)

Mavi Kuş'larımla birlikte Ölüdeniz Festivali'ndeydik. Daha öncesinde Fethiye Kültür Merkezi'nde ilk şiirini yedi yaşındayken üzerine giysi takılmamış bir elbise askısına 'ÜŞÜYOR MUSUN?' başlığında yazan bir adam (?) ve dağların ardındaki bir ülkede 900 gün süren ızdırap dolu günlerini bir kitapta önemli bir nedenden dolayı toplayan bir kadın yazarın (?) söyleyişisindeydik.
Ayrıntılar yarına, çünkü çok yorgunum çünkü geçiştirmek gibi olacak çünkü uzun hikaye çünkü düşünmek istiyorum çünkü kadın yazarın kitabını başlamak değil direk bitirmek istiyorum sabaha kadar..
Asortik-krep'im ve kekik kokum sizi seviyorum..

7 yorum:

  1. Yazı kısa olsada fotoğraflar herşeyi anlatıyor.Gerçekten çok mutlu görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel anlatmışsın ve iyi ki geldiniz Fethiye'ye..Sizinle herşey daha güzel :))

    YanıtlaSil
  3. Çok eğlendiniz siz ikinizzz :)
    size çilek kızlar dyeceğim artık :) sen blurberry muffin, Derin'de strawberry shortcake he heeee

    YanıtlaSil
  4. çocukların mutluluğu kahkahaları nasılda tüm stresi atar üzerimizden sizde aynen öyle görünüyorsunuz

    YanıtlaSil
  5. Canım benim resimlere bakınca kahkahalarınızı duyar gibi oldum.Neşeniz ve dosluğunuz daim olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. sorma canım ya üstelik bide ceza kesiyolarmış.satılan parça başına 160 tl:)) haa bide yargılarlar yakında vergi kaçakcılığından.gün geliyor ayda 160 tl lik satış olmuyor.ama türkiye burası herşey olur.ama işin peşine düşeceğim.bi avukatla görüşeceğim.ama önemli olan birlik olmak.yola 100 kişi çıkıp kapı önünde 3 kişiye düşmek de var:)) kocamannn sevgilerrr

    YanıtlaSil
  7. bi disi eksık prenseste bende var

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails