19 Kasım 2011 Cumartesi

BİR YIMIRTA DA SEN ÇIRP!

Yaşasın. Yaz boyunca planlamaya çalışıp da beceremediğimiz o buluşma gökten başa düşen üç elma misali gibi düştü günümüze.
1. elma fındık
2. elma fındığın dünya iyisi eşi Ufuk
3. elma ortam değişikliği nedeniyle girdiği depresyon sonucu bugün Hakan tarafından ismi YIMIRTA'dan ÇIRPILMIŞ YUMURTA'ya terfi ettirilen kedi..
Çırpılmış Yımırta kedisi an itibarı ile hala göz bebekleri yusyuvarlak gayet tedirgin ve depresiflikten çok korkmuş haller sergilemekte :( Üç katlı evin kedi tarafından seçilmiş bir odasını kendisine tahsis ettiğimiz halde kediye hala yaranabilmiş değiliz. Fındığı bile gördüğünde köpekle karşılaşmış gibi kaçmakta :( Kendi evimizin insanları olarak aman kedi ürkmesin diye parmak uçlarımızda yürüyoruz :D Ama çok komik yaaaa :) Az önce buzdolabının üstüne çıkmış olan bu kedi fındık tarafından indirildi. Uykusu geldi ama uykuya dalma denemeleri gözü yarı açık olduğu için başarısızlıkla sonuçlandı.
Biz iyiyiz, fındığı çok seviyorum. Fındığı bize getirip ama iş nedeniyle dönmek zorunda kalan eşi Ufuk'u.
Ben bir önceki yazıyı kısa tuttum. İkinci bölümde geçen yaz Nur annemin Fethiye ziyaretinden söz edecektim ama Nur annem benden önce davranmış. Bir gün bir ihtimal varsa o da Nur annemin Fethiye'ye yerleşme planlarının gerçekleşmesi olsun deyip o ikinci bölümü daha sonraya bırakalım :) Nur annem biz kızların fındık ve Gülen öpüyoruz seni özlemişiz ki bir de sorma :(
Şu an çırpık yımırta Hakan'a yanaşma çalışmalarında :)
Şimdilik bizden bu kadar.



Perdenin arkasında kendini saklanmış sanan kedi :D



Perdenin arkasında saklandığını sanmaya devam eden kedi :D



Anasının kucağında projektör gözlü kedi



Panik yok; bu bir kedi.



Projektör kedi gözü anasıyla :)



Kendini arkadan gelecek (!) tehlikelerden kollamaya çalışırken :P



Uzun zaman çıkamadığı sedir altında..



Baloncuk: Doğru yerde miyim?



Eğitsel oyunlar :D

>
Ve daha fazla direnemez :D

2 yorum:

  1. Tekrar tekrar öpüyorum ikinizide.
    Benim iki kızım bir araya geldiklerinde çok seviniri, aman iki kardeş iyi olsunlar, hep birlikte olsunlar derim.
    Şimdi yine aynısını hissediyorum, siz birliktesiniz ya! çok güzel.Birbirinizi benim yerine öpün bakim.
    Gülenim, yavrusu gelicem dur hele biraz sabır çok değil haaa:))

    YanıtlaSil
  2. canım yaaa ne şeker kedicik.
    içimdeki yolculuk ile bol bol eğlenin iyi vakit geçirin birlikte
    sevgiler

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails