17 Kasım 2011 Perşembe

BİR TEK BEN MİYİM??

Eve internet bağlattık; ha yok muydu internet bağlantımız vardı ama şu an kullandığımız internetse dün ve öncesinde kullandığımız neydi işte onu bilmiyorum :P
Bu mu yani? Telefonla kuramadığımız ama hiç değilse iletişim aşamasına getirmeyi başarabildiğimiz bir kaç girişimden sonra sonunda bugün eve gelip hem internet hem telefon bağlantımızı 'olması gerektiği' haline getiren telekom emekçilerine teşekkürler.. Aslında çok da üstüne düşmediğimi de bugün fark ettim..
Açılamayan sayfalara eklenemezdi fotoğraflar. Hiç istemezdim yazmayı. Sanırdımki teknik yoksunluktur isteksizliğime neden. Yazarak ifade etmeyi hep çok sevdim ben ve bu blogda yazmaya başlamak, bu işi bu kadar uzun sürdürmek aslında benim en uzun süreli yaptığım işti; sıkılmadan, mutlu olarak.. Ama hem ülke gündeminin, hem ülkeme yaşattırılan sıkıntıların hem de öncesinde yaz başından beri başımızdan eksik olmayan sağlık sorunlarının yazma konusunda beni isteksizliğe sürüklediğini düşünürken çok önemli bir şeyi kaçırdığımı fark ettim bugün..
Aslında en önemli neden blogların bir süre önce kapatılmış olmasıydı. Bunu tam olarak hissettiğim ilk gün bugündü.. Şevkim kırılmış. İlk giydiğinde kıpkırmızı yeni rugan ayakkabısıyla yağmura tutulmuş küçük kız çocuğu hüznü hissettim içimde.. Yazmayı seviyordum çünkü ben. Seviyorumdur hala belki ama ıssız hissediyorum kendimi. Daha fazla üzülmemek için kaybetmeye yakın olduğum şeylerden uzaklaşmayı, duygusal bağımı koparmayı başarabilirim ben; bir anlamda o zoraki koşulla yüzleşmemek amacım.. Ve şimdi ben yazmaktan vaz geçmemeyi diliyorum. Mutlu oluyorum çünkü.. Yalnız değilmişim üstelik..
Bir kaç güneşli Fethiye fotoğrafıyla kaçıyorum şimdilik.. Şöyle blog gezip ısınma turları atayım.. :)
















Model: çekirge




Evet yalnız değilmişim :


5 yorum:

  1. Fotoğraflara bayıldım... Ara ara şu sebepten, bu sebepten yazmayım artık desem de yedi senedir ben bırakamadım blogumu bence sen de bırakamazsın Gülen. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. fotoğraflar harika sen daha bi harikasın :) yazmaktan vazgeçmeee sakın ! Çoook öptüm..

    YanıtlaSil
  3. yeniden yazmaya başlamak güzel.Fotoğraflarda güzel.

    YanıtlaSil
  4. Geçer geçer,bunlar da geçer şarkısını söyleyerek dolaş yarın da benim için e mi:))

    YanıtlaSil
  5. fotolar harika sen harikasın!!!! daha ne olsun ısınma turları hepimiz için gerekti canım benim hala daha gerekiyor.. bazen kapatsam mı diye düşünürken buluyorum kendimi hemen bir cimdik atıyorum koluma uyan gaflet uykusundan uyan diye.. ama dediğin gibi kesintiler çok etkili oldu bu duruma... geçen yılın yayın sayısı kadar yayınım bile olmamış ki ben daha çok yaparım diye düşünüyordum daha çok şey üretir daha çok şey paylaşırım.. olmadı.. kısmet bu kadarmış.. ama buraya kadar değilmiş.. daha devamı var kuşum.. daha devam.. devam... muck

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails