5 Kasım 2011 Cumartesi

YA HABERİ OLSAYDI??

Evimizin arka tarafındaki yeşil arazide komşu teyzem otlattığı koyununu seviyor bir çocuğu sever gibi. Güzel sözler söylüyor koyuna. Koyun da ona beeee diye karşılık veriyor. Yanlarına gidip 'teyzem seviyorsun ama keseceksin bu arkadaşı değil mi?' diye soruyorum.'Evet' diyor 'keseceğiz'. Devam ediyorum 'o zaman duygusal bağ kurmasan? Kesilince üzülürsün sonra; hem arkadaşın haberi var mı kesileceğinden?' diyorum. 'Yok' diyor teyzem; 'DAHA SÖYLEMEDİK' :))))

Ülkeme kan kokusuz, şehitsiz, depremsiz, kazasız belasız bayramlar diliyorum.

4 yorum:

  1. Daha hiçbirinin haberi yok zaten:))
    Dileklerine katılıyorum yavrusu, ve her ikinize de sağlıklı,huzurlu,mutlu nice nice bayramlar diliyorum.
    Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
  2. Öpüyoruz guzel yanaklarından , iyi bayramlar canım...

    YanıtlaSil
  3. mutlu bayramlar gülenciğim,
    herkese selamlar..

    YanıtlaSil
  4. İyi bayramlar Gülenim

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails