27 Kasım 2011 Pazar

ŞİDDET GÜNÜ!

DÜNLE OLAN İLİŞKİLERİM..
Hastane maceramızın sonu. Babamla hastane yollarında tükettim ömrümü son tahlilde üstad :P Fındık daha iyi gibi, Hakan da öyle. Babamdan tahlil isteyen doktorun yakınımızdaki hastanede olmadığını öğrenince (sanırım babamdan kaçtı :D) semt polikliniğine kadar sürdük izini. Babam on gündür muzdarip olduğu baş dönmesinin nedenini bulursa eğer, doktora bir kilo baklava götüreceğini söylemiş ve bunu bir kaç kere de teyit etmişti. Babamın baş dönmesinin nedeni bugün bulundu. Babamın şükürler olsun ki ne damarları tıkalı ne başka bir sorun var.  Hafif ve şimdilik önemsenmeyecek kadar incelmeler başlasa da babamın damarları yaşına göre oldukça iyi. Sadece sinüsleri kapalıymış ve soğuk algınlığı+grip sonucu baş dönmesi olmuş. Baklava yakın zamanda doktora ulaştırılacak.
Hastaneden çıktık. Babam 'benim yürümem lazım, damarlarımın tıkanmaması için yürümeliyim' diye kattı beni önüne. Yürü babam yürü. Alış verişe gitmemiz lazım. Niyetim babamı eve bırakıp yola bisikletle devam etmek; alışverişi yapıp geleceğim. Yok yürümem lazım diyor da başka bir şey demiyor :))))  Ben de bunu alış veriş için gittiğim yolun başından 'bak ilerideki ışıklara kadar yürümemiz lazım' deyince tornistan :D eve döndük. Bisikletle gittim alacaklarımı alıp döndüm eve; tek kelimeyle geberik halde :)
Fındığım evdeydi bugün. Canım benim başı ağrıyor. Hakan ilaç alırken birer tane de ona veriyor. İyileşmeye çalışıyorlar. Kız ta Antalya'lardan hasta olmaya mı geldi buraya :( Çok üzüldüm ama neyse ki fındığın hastalık kaprisi yok. Ben de çay çorba işlerine bakıyorum. Hastalarımı rahat ettirmeye çalışıyorum.. Hasta olmasına karşın fındığımla çok eğleniyoruz, çok gülüyoruz. Kediyi hayatından bezdiriyoruz. Zaman iyi ve çabuk geçiyor. Fındığın gitmesini istemiyorum.. Fındık Hakan'la esprilerimize çok gülüyor. Dün şiddete karşıyız günüydü ama bay potman (anchorman değil) Mehmet Ali Birand ana haberde her gün bir kadının şiddete uğrayarak feci ve akıl almaz biçimde hayatını kaybetmesi, devletin onları bir türlü koruyamaması gibi kamu vicdanını son derecede rahatsız eden bir durumla ilgili bir haberi sunarken 'bugün dünya şiddet günü' gibi bir gaflet cümlesi sarf edince adama olan gıcık duygularımın ironik patlaması sonucu Hakan'a 'gel' dedim 'kutlayalım şu günü, hadi döv beni, bak şiddet günü bugün. Kutla günümü' Hakan beni dövmekten kaçınıyor ama ben ne yapıp edip kendimi dövdürdüm. Şiddete karşı olmamak mümkün mü ama Mehmet Ali Birand ve onun haber sunuşunu hiç sevmediğimden yaptığı gaflarla hafiften geçtiğim bir dalga fırsatı içindi bu atraksiyon. Gülüyoruz ama nasıl, aslında gülünecek bir durum olmadığını bile bile gülüyoruz. Fındık diyalogla anlatmış manzarayı.. Sinir oluyorum MAB'a! Böyle bir gaf hoş görülür mü!!

BUGÜNLE OLAN İLİŞKİM:
Dün gece geç saatlerde boğaz bölgelerimde yanma hissinden dolayı geç uyundu. Dolayısıyla da geç uyanıldı. Henüz yeni üye olduğum FK'de fotoğrafımın günün fotoğraflarından biri seçildiğini öğrenince şok ve sevinç krizine girdim ama o kadar güzel fotoğraf arasından benim fotoğrafımın bunu hak ettiğini düşünüyor değilim ama yapacak bir şey yok :P Bu arada söylemeden geçemeyeceğim fotoğraflarımın kopyalanıyor olması konusunda yazdığım nota karşın o notun hemen üzerindeki fotoğrafların ÇALINMASINI bunu yapan insanların okuma yazma bilmediğine ya da okuma yazma biliyor olsa da okuduğunu anlayamamış olmasına bağlıyorum.. Artık blogda fotoğraf yayımlayıp yayımlamamayı düşünmeye başladım. İzin almak ya da link vermek bence çok şık olurdu ama kime anlatıyoruz?
Saati ettik 5.
Aferin bize.

5 yorum:

  1. Gülenim, fotoğrafı açamadım, yani göremedim. Çok tebrik ederim.
    Birbirinize iyi bakın hasta hasta gece yarıları falan,filan, dikkat edin haaa...
    Baban için sevindim canım, hepinize de geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  2. Neyseki şiddet gününü kutlamışsınız:))İlk önce altdaki yazına yorum yazdım.Hastalıklar devam ediyormuş.Hepinize acil şifalar.Funda dönmemiş.Sağlam gelmiş sağlam gönder kızı:)Yımırtaya ettiğiniz yeter artık...YETER:))O iki tırnağı kestirmesin bence.Lazım olacak kuzuya...
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. inat ediyorum okuyorum, her gün hissettiklerimle buraya yazacaklarım uyuşmayabiliyor, o yüzden susuyorum. fadılım takipteyim, öptüm :)

    YanıtlaSil
  4. "Şiddet Günü" nü kutluyorum(!) Vatana, millete...
    Çok tatlısınız, hastalara geçmiş olsun. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Bu arada fotoğrafına bakmaya gittim, ama göremedim. Blogunda yayınlarsan sevinirim. Başarılarının devamını dilerim. Öptüm...

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails