10 Kasım 2011 Perşembe

SONSUZ SEVGİYLE..

ATAM SANA HEP RAHAT UYU DİYORUZ.
GERÇEKTEN RAHAT UYUYOR MUSUN?
CUMHURİYET VE SENİN ÇİZDİĞİN BU GÜZEL ÜLKE SINIRLARI İÇİN BİZ BURADAYIZ.

ATAM;

Köylüye 'milletin efendisisin' derken

İleriyi gören gözler dünyanın ezilmiş halklarına ışık olmuşken

Halkın içinde korumasız..

Sakın ola yanlış anlaşılmasın, ben ATA'mı hiç kimseyle kıyaslamıyorum..
Bilmeyenlere halkın lideri nasıl olunur onu örneklemeye çalışıyorum.

Bu ikinci 10 Kasım Anıtkabir'de olamadığım..

3 yorum:

  1. canım bedenen orada değiliz ama ruhen hergün oradayız biliyorum... üzülme bir sonraki sene inşaAllah gitmek kısmet olur!!

    YanıtlaSil
  2. Kıyaslama yapabilmek için EMSAL gerekir.Onun yok ki eşi-emsali.Sevgimle Gülen kızı.tontini.

    YanıtlaSil
  3. Sen, ben,bizler var oldukça sonsuza değin yaşayacak Ata'mız yapıtlarıyla...

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails