20 Eylül 2009 Pazar

HÜZÜN VE TESELLİ..

Erdim: Teyze başardınız mı?
Gülen: Neyi oğlum?
Erdim: Çocuklara oyuncak topluyordunuz ya hani?
Gülen: Sen nereden biliyorsun?
Erdim: E okuyorum ya senin bloğunu.. (telefonda konuşmayı çok özlediğinden dolayı sevmiyor)

Elimin tersiyle siliyorum gözlerimin buğusunu..
Gülen: BAŞARDIK OĞLUM..

Erdim bir kıza evlenme teklif etmiş, kızmız kabul etmemekle kalmamış ve yerden topladığı taşları atmış Erdime! Hem de benim Erdime!! Bak sen şu kızın ettiğine :P Bir on-yirmi sene sonra evlilik teklifi almak güzel bir şey olacak senin için ama Erdim bu reddedilişi hiç unutmayacak.
Neden dedim oğlum, neden kabul etmedi? Kader kısmet işleriymiş bunlar ama Fanta'yı içerken iyiymiş :) Her Fanta ısmarladığı kız evlilik teklifi için açık kapı bırakıyor anlaşılan; mantık bu :)

İyiki buradasın oğlum. Sen yetersin, sen dünyasın, sen canevimsin.
Ve bugün evladı için aynı yere gelmiş o anne gözyaşlarını görünce gittiğinde arkasından o anne gibi hissetmeyeceğim bir evladımın olmamasına bir kez daha üzülmedim.
Evlat acısının anne baba acısından daha katlanılmaz olduğunu anladım ben bugün; kendi acımı hafiflettim..
Hiçbir anne baba evladının acısını görmemeli.
Bir kez daha af diliyorum anne babamdan, onların acılarını yaşamamak için onlardan önce gideyim diye ettiğim dualardan..
Nasıl katlanırdın annem; sen becerebilir miydin sanal mutluluk oyunlarını..

Ve Tarkan bugün de yanımdaydı bütün neşesiyle.
Herkesler bir yana, yanımda olmak için bizimleydi ya..
Teşekkürler..
Hiç kimse dostsuz kalmasın..

Geçen aynı bayram..
Kırmızı koltuk..
Beyaz ışık..
Yorgun, uykusuz, dudak uçuğu..

3prenses'im; söylenecek her söz 'yanımda' ve 'duygularımda'.. Bu yaşantım boyunca tutacağım bir yas.. Yok ve inan çok zor.. Sen çok ince, düşünceli ve iyisin ve ben seni çok seviyorum..

SEM'im; dalgınlığmdan yorumunu yayımlamışım ki sonradan fark edip ben de seni çok sevdiğimden kaldırdım.. Anlatırım yüzyüze.. SEM'in çok sevdiği, SEM'i çok seven Gülen..

hepsüslüydüm; öğretmenim teşekkürler. Sizin de bayramınız kutlu olsun..

Kekik koku'm; boşluk dolmaz ama yüzünü hiç görmediğim kendime arkadaş ettiğim kişilerin destekleri ne kadar iyi hissettiriyor bir bilsen.. Ama bilme boşver. Bunun ne demek olduğunu hiç bilme daha iyi.. Seni çok seviyorum.

Leylakdalı'm; işkence değil; acı çekiyorum. Acıyorum. Soğumuyorum. Sabır uzak bir ihtimal. Sabır ıssız adada bir başına kalan adamın gelmesini beklediği o gemi gibi.. Biliyorum anladığını; anlıyoruz biz bizi.. Sözsüz kalsak da.. Seni çok seviyorum..
Acıyorum=ACI ÇEKİYORUM.

Çınar'ım; Leylakdalı'mla ne kadar da aynı duygulardasınız. Aranıza bir de ben katıldım. Umarım günün birinde bu duygularda olana aynı duygularla yazmak zorunda kalmam :( Senin gözlerinden belliydi; dudaklarının titremesinden, ben ağlamayım diye ağlayamadığından belliydi beni ne kadar anladığın.. Seni çok seviyorum.

Elçin'im; öyle dik duruyorumki aklın almaz. Başka zamanlarda dik durabildiğim kadar yalnızken de dik durabilmeyi başaramıyorum. Sonra da bırakıyorum işte.. Bütün çabanla beni teselli etmene minnettarım.. Seni çok seviyorum.

Bizimgibiler'im; konuşamadık bugün :( benim aradığımda sen, senin aradığında ben :) Bir denk gelemedik birbirimize. Görüyor mudur beni gerçekten? Görüyor ve bana dokunamıyorsa, sarılmak, öpmek isteyip de yapamıyorsa kimbilir ne kadar acı çekİyordur? :( O kadar üzülüyorumki :( O kadar özlüyorumki :( Seni çok seviyorum..

Funda'm, içimdekiyolculuk; gözyaşlarımız yüzümüzü yıkıyor. Gidenleri olanlar için bayramlar boynu büküklük :( Artık bayramları sevmiyorum. Yarın bütün gün yatakta kalmak istiyorum. Bir daha kendime gelmek istemeden de uyumak.. Yalnız değilsin. Biz varız. Bir ses versen yeter. Ciddiyim bak! Bir daha da kimsesiz olmaktan söz etme ne olur.. Seni çok seviyorum.

Belgin'im; zaten hep onlar için; yoksa ben de yoktum. Babamı çok seviyorum, Erdim'i de ama çok üzülüyorum. Kalbim paramparça. Geçen sene bu bayramda.. Küçük meyveli şekerler aldırmıştım. Bekleşiyorduk umutla, birbirimize destek. O kırmızı koltukların dili olsa keşke ama boşver sussunlar.. Ben de seni çok seviyorum..

SENİ SEVİYORUM DEDİĞİM HERKESİ ÇOK SEVİYORUM..

7 yorum:

  1. Çevrende böyle güzel insanlar olduğu için çok şanslısın. Selamlar, sevgiler, iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
  2. Görüşemedik bir türlü evet:(
    Bugün çalışmadım evdeydim. Telefon başka bir odada olduğundan duymamışım. Saatler sonra oğlumu aramak için telefonu elime aldığımda o zaman farkettim canım aradığını. Kusura bakma, müsaittim aslında ama duymamışım malesef:(

    YanıtlaSil
  3. Canım, adına bayram demişler bugünün ama bizde bir değişiklik yok? anne kız ööylece geçirdik günü..telefonla bayramlaşmalarda pek yavan..

    YanıtlaSil
  4. sevgili kardeş, yazılarını sessiz sedasız nicedir okumaktayım. bu yürek, bu bilek çok yaşa sen emi, allah sağlık versin, entellektüel tavrın, olaylara metanetli duruşun uslubun, takdire şayan, hayranım, sen bozma asla moralini son iyi insan tükenene kadar -ki asla tükenmicek- dostluk hep hak ettii yerde olucak. herşey gönlünce olsun, yaralı bi okuyucun...

    YanıtlaSil
  5. Bayramda şeker vererek sevindireceğin çocukların mutluluğu annene ulaşsın Gülencim Allah nur içinde yatırsın mekanı cennet olsun :(Dediğin gibi Allah hiç bir anneye evladının acısını göstermesin yarının ne olcağı belli değil elimizdekilerin kıymetini bilelim babanla,erdimle,hakanla ve sevdiklerinle mutlu bayramlar diliyorum canım

    YanıtlaSil
  6. Telefonun daha hala calismiyorrrrrr, deliricemmmm....

    YanıtlaSil
  7. Sessiz ve sakin olan okuyucularındanım ben de..kendimden bir çok şey buluyorum yazıların da ifadelerin de..tanıdık arkadaşlarım da burada ya..dinlenmek için uğruyorum ara sıra..

    sevgili annenin mekanı cennet olsun..allahım...tüm günahlarını affetsin... sevdiklerinin dualarını kabrinden eksık etmesin.. amin..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails