5 Temmuz 2009 Pazar

18+

Babam gitti ama 15 gün sonra Erdim, Sedef'im ve Sedef'in eşiyle birlikte dönecek.Allah'ım bana hep özleyeceğim kadar seveceğim insanlarla birlikte olma şansı ver.
Babamın boşluğuna en son 10 küsur sene önce gördüğüm ve birlikte kimsenin inanamayacağı 'yok canım kesin uyduruyordur' diyeceği türden maceralara imza attığımız arkadaşım Tarkan geldi Mersin'den.O maceraların sadece bir kısmını kontratak şeklinde birbirimizi tamamlayarak anlattığımızda Hakan'ın gözleri pörtledi; siz mi inanacaksınız yani?(kaçırılma, silahlı bir adamdan kaçma, yenilen bir düdüklü tencere nohut nedeniyle zehirlenme, of hangi birini anlatayım ama ben şimdi ya :/)
Pazartesi günü (evveliyatını bilseler, ah bilseler :P) doktora sınavına girecek bu 'ciddi' şahsiyet için hep birlikte reiki ve insan zinciri oluşturursak Tarkan dört sene boyunca yine başımın belası olacak :D olsun, ne yapalım.Had üzeri lüzumsuz, bela çekici mıknatısıyla Tarkan'ı yine de seviyorum :P

Dolunay kendisi ile ilgili kurbağa fantezisine çok bozulmuş; beni yan odadan takip ediyor, ara ara da msnden 'soğuk bir meyve suyu ne iyi giderdi' şeklinde acınası mesajlar yazmakta hatta.'Kurbağa olamayacak kadar çekici ve yakışıklı olduğumu yazmalısın' diye de baskı görüyorum ayrıca ve Onun yine benim tarafımdan seçilmiş bir kaç fotoğrafını eklemek ahde vefa babından bir gereklilik.


Dolunay Pangea off-road grubuyla bir Kando etkinliğinde

Şu an en son birbirimizi gördüğümüzde cep telefonumuz bile yokken ayrıldığımız Tarkan ve Hakan, Tarkan'ın laptopunda bilmedikleri bir programla kavga ederek sunum hazırlıyorlar.Bunlar yeni tanıştı oysa :P Ben bir yandan kendi bilgisayarımdan az önce çektiğimiz fotoğrafları Tarkan'ın laptopuna gönderirken bir yandan da yazımı yazıyorum.


Teknolojinin son durağı

Güzel bir gece, had safhada lüzumsuzluk ötesi arkadaşım Tarkan, Hakan ve Dolunay (ha bu arada Dolunay'da kendi dizüstünden bize ağlatası şarkılar dinletiyor)
Yardan haber yoooook.
Düzeltmeden yayımlanacak bu yazıdan, benden, bu gece arkadaşım Tarkan'a olan yardımcı davranışlarından dolayı kendisine bir daha, bir daha aşık olduğum, Onda ben'i bulduğum, aynadaki yansımam Hakan ve Dolunay'dan çakır keyifli hoş sohbetler hepinize..
Gidenlere içim bir hoş, kalbim buruk, kalabalık içinde yalnızken içimde gidenim, yollar ve yıllar öncesinin dost izlerinden hepinize dostluklarınızın yıllarca görmeseniz bile kaldığı yerden sürmesi dileğimle sevgiler..
Yazımı ilk kez okuyanlar dahil eksenine girdiğim herkesi çok seviyorum.
Seviyorum işte, hiç görmediğim sadece sanal yüzler, fizikler, mimikler, sesler oluşturduğum sizleri nasıl oluyor bilmiyorum ama çok özlediğimi hissediyorum.
Yeniden 'hayatta' olmamı sağladığınız için hepinize teşekkür ve minnet duygularımla.
Belgin'im bekle az :P

Notlar:
Tarkan:Gülen ne yani ben baş belası mıyım?Hakaret bu!
Hakan:Gülen ne iştir, ben senin nereden aynadaki yansıman oluyorum?Biz olsak olsak bir fotoğrafın negatifiyiz.
Tarkan:Hakan'a aynadaki gördüğüm ben diyerek hakaret ettiğinden haberin var mı?
Dolunay:Come on baby ligth my fire!
Ben:Ama ben, ama ben!
Tarkan:Oscar goes toooooo!
Hakan:Bunun yeri burası değil, şunu şuraya kopyalayacaksın!
Tarkan:Tekrar mı açmam lazım bunu şimdi.
Gülen: (iç ses) Dışlandım!
Hakan:Şeyi aç
Tarkan:Vistayla excellin farkı ne?
Gülen:Yuh Tarkan yuh!
Hakan:Oldu sanırım.
Tarkan:Oldu ama nasıl yaptığımı bilmiyorumki
Gülen:Yuh Tarkan!Hakan anladın mı şimdi Tarkan'a neden öyle dediğimi?
Tarkan:Koro başkanına posta yazıyorum.Para istemeyi biliyorlar, nota göndemediler bana, ben ne okurum orada?
Gülen:At Tarkan, atarken de sus!
Hakan:Çalıştın mı bunlara?
Tarkan:Çalıştım.
Hakan:Çalıştın mı?
T:Çalışıcam :P
H:Çalıştım dedin ama?
T:Kesin çalışırım yani
H:Hapening nedir?
Gülen:Hapening ne?
Tarkan:Ay Gülen çok cahilsin
Hakan:Anlatıyorum, dinleyin.
Tarkan:Funk ne?
Gülen:Funk ne?
Tarkan:Ay Gülen ne cahilsin?
Gülen:E sen benden önce sordun ama

Bunlar olurken birden MJ'in hastalıklarından birinin lupus olduğu aklıma geliyor ve ağlamaya başlıyorum ama kimseye nedenini söylemeden..
Ah ev yapımı şarap sen ne yaptın böyle?
Bir yudum da Hayyam için..

PİLATES GÜNSÜZLÜĞÜ:Bugün pilatese giden köprü yolları kapalıydı.Emniyet şeridine de ben girmek istemedim.Telafi ederim ama.
Yaşamı farklı gözlerle algılama yolunda adım atmama neden olanlar HEPSİNİZİ sevip gidiyorum ben şimdi :)

Bir yudum daha senin için Hayyam..

Not:Bir önceki yazımın çok değerli yorumlarını en kısa zamanda yanıtlayacağım anın heyecanını yaşıyorum şimdiden..

sedef@erdi dediki..
Babam Tarkan'dan mı kaçtı yoksa?Tarkan bizde kaldığı bir gün canım melek annemi delirtir canım anneciğim de 'hemen ikiniz de gidiyosunuz bu evden 'diye sizi evden kovar.Tarkan da'bu ev sadece senin mi Şükran teyze ben Yıldıray Amcama misafir oldum'der..Canım annem ayağından çıkardığı gibi terliği...Tarkan ve sen soluğu Tarkan'ın evinde alırsınız..

Sedef'im; benim kedilerle Tarkan'ın kedisi dövüştü diye kovulmuştuk, kendisi yetmedi bir de kedisini alıp gelmiş diye kızmıştı annem..Bana da 'şuna yüz veriyorsun' diye..

11 yorum:

  1. Bak bak..birileride dostlarla tadını çıkarıyor günün. Bende Bodrumda Hayyamı pek çok defalar yadettim :))
    sevgiler cnm

    YanıtlaSil
  2. sedef@erdi05 Temmuz, 2009

    Babam Tarkan'dan mı kaçtı yoksa?Tarkan bizde kaldığı bir gün canım melek annemi delirtir canım anneciğim de 'hemen ikiniz de gidiyosunuz bu evden 'diye sizi evden kovar.Tarkan da'bu ev sadece senin mi Şükran teyze ben Yıldıray Amcama misafir oldum'der..Canım annem ayağından çıkardığı gibi terliği...Tarkan ve sen soluğu Tarkan'ın evinde alırsınız..

    YanıtlaSil
  3. gülen tarkan sadece arkadaşmı akraba filanmı?fotolardaki dolunaymı? sadece tarkan mı?baba niye gitti gerçekten tarkan yüzündenmi?ben mersinlileri çok severim mersin'de yazlık var.sedef ne zaman gelicek?senin abindemi var babanın alıp geleceği?

    YanıtlaSil
  4. Okurken biraz kafam karıştı ama işin içinden çıktım galiba.. Allah dostlardan sevenlerden.. güzel paylaşımlarından ayırmasın... önce sağlık dileklerimle öpüyorum...

    YanıtlaSil
  5. Deli Kadın .. oturdum hiç erinmedim bütün bloğuNU okudum.. Bilgisayar başında 80 çeşit oturmama rağmen sırtım belim acıyo şimdi .olsun değdi . yedi sülaleni hastalığını.. anneni...(ki okurken biliyorsun bende babacığımı Nisan 'ın 10 da kaybettim içim acıyarak) okudum.. Seni daha iyi tanımış oldum. Ama dikatimi çekti gittikçe daha makara biri olmuşsun.. lütfen böyle kal.. Anlatım diline bayılıyorum.. Hayatıma girdiğin için teşekkürler.. seni seviyorum .. deli kadın.. Not: Yazan Çatlak.. he he he ..

    YanıtlaSil
  6. Gülenim, bir kadehde benim icin icseydin ya:Pp
    Yazik sana ya, kaldin o kadar erkegin icinde, yiyip bitiriyorlar seni, ama dur bir geleyim, gösteririm ben onlara:))

    Gülenim ben cok güldüm ya, Allahta seni güldürsün, sevdiklerinden, sevenlerinden ayirmasin canim benim.

    Ben seni cok seviyorum, deli kizz:))

    YanıtlaSil
  7. Gülen
    Herşey iyide,+18 ne iştir?
    Her şeye rahmen kadınlar içki
    içermi:)
    ,dostlukla' kal...

    YanıtlaSil
  8. Bu kadar şarap, Hayyam lafı geçince bi dörtlük attırasım geldi Hayyam biraderimizden:

    "Şarabı haramdır bilmişsin duyduğunca,
    İçen kimmiş bak bakalım vaktin olunca,
    Oturmuş kimle, ne kadar içiyor içen?
    İçilmez mi akıllı dostla oturunca?"

    Sefan olsun:))

    YanıtlaSil
  9. 18'i kesin artısını da sen bilmiyorsun sanırım.
    Olsun 18'e katlanan artısına da katlanır.
    İyilik sensin canım ve bizler senin her zaman iyi olmana duacıyız.
    Senin bu tür postlarını daha çok seviyorum, devam...
    Seni seviyorum...

    YanıtlaSil
  10. Dünyada akla değer veren yok madem,
    Aklı olanın parası çok madem,
    Getir şu şarabı,alsın aklımızı;
    Belki böyle beğenir bizi el âlem!

    hayyam usta böyle der,dostlukla kal

    YanıtlaSil
  11. Gülen sende şimdi misafir varya bakamıyosunya gelen yorumlara nasıl karnına ağrı giriyodur şimdi.. kıvranıyorsundur şu işi de tamamlasam da bir ara baksam yazıma diye.. niye geldim kapına ben gene yaaa.. haaaa.. şey için .. kitchen oclock'un yazısına bak .. pastada ne resmi var.. ne demek istediğimi anlarsın... ha ha aha aha aha aha hhhaaaa ha ha ha..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails