3 Ekim 2009 Cumartesi

BELKİ YİNE GELİRİM..

Filtrelenmiş sahnelerin askısında.
Zaman ilaç değil.
Zaman ağrı kesici bile değil.
Zaman hiçbir şey!
Zaman yalan!
Zaman kandırır!
Zaman sinsi yılan!
Acıyla yaşamaya çalışmak,
acının varlığına inanmak,
acıya katlanmayı öğrenmek.
Minör akorların nota defterine gelişigüzel işlenmesi bir nakkaş elinde; birbirine uyumsuz.
Alt notalarında minör sessizliğin, üst notalarında majör gürültü..
İçine akan, içe akıtılan sessizlik sınırlarında derinliğin.
İçine akan, içe akıtılan derinlik sınırlarında sessizliğin.
Derin, sessiz ve serin.
Üşümekten uyuş uyuş kalpler.
Uyuşukluğunda ağrısız..

Daha dün, ah ne acı; hem de dün :(
Bizim Deniz'in annesinin de..
Kendi derdindeyken aynı acının yaktığı birinin yanında olmak isteğinin dayanılmaz telaşesi.
Bizim Deniz'de aynı acıyı görmek kendimden bildiğim.
Sarılırken bizim Deniz'e, söyleyeceğim hiçbir şeyin onun için çok da önemli olmadığının bilincinde acısına ortak.
Gidişler hep aynı.
Hep aynı!

Zaman uyudum.
Zaman uçurdum.
Zaman katlandım.
Geçmedi.
Geçmiyor.
Geçmez de..

Bana biraz ara dostlar, sözüm var aynadaki yüze karşı.
Bana biraz zaman dostlar, öğreneceklerim var..

Doğa, Sem, Nesrin, Bizimgibiler, Mehtap, Nunu, çelebi74, enne, Belgin, Funda, aysema, Ali abi, Özlem, Sedef, Emel, Kekik kokusu, Cansu, Çınar, Nalan abla, Geveze Kalem, 3prenses, Gönüldenele, devince, Marifetliperi, hayalperest; hepinizin isimlerinin sonuna 'm koyacak kadar kendimden hissettiğim; hepinize ayrı ayrı söyleyecek o kadar çok sözüm varki..
Söylemesem olmaz sözlerim var benim.
Söylerim günün birinde.
Sözlerinizin her biri aklımda, gücüm yok.
Ah bir bıraksalar..
Ama bitmez, burada bitmez.
Koyacağım son nokta bu değil.
Sevgisizliğe, özden akmayana tezat yine buralarda bir yerlerde..



BELKİ YİNE GELİRİM:
....
Dudaklarımı kanatırcasına ısırıyorum
Günlerdir bir gök gürlese bari diyorum bir sağnak patlasa
Bitse bu kirli ve yapışkan sessizlik,
Hiç gitmesem oysa ne kadar sakin sokaklar,
Kent ve bütün yeryüzü ipince
Bir su gibi sızıyorum gecenin tenha göğüne
Sessizce çekip gidiyorum şimdi, sessiz ve kimliksiz
Belki yine gelirim, sesime ses veren olursa bir gün
Ahmet Telli

13 yorum:

  1. Sen yazmayınca annem çok üzülecek..

    YanıtlaSil
  2. Bence de... Yalnızca Erdi'nin annesi değil, senin annen de ve diğer annelerini yitirenler de üzülecek...

    YanıtlaSil
  3. nasıl yani? bunun sadece bir şiir olduğunu söyle bana. Lütfen ama lütfen keyifle okuduğum arkadaşımı burada görmek beni ve birçok kişiyi çok mutlu ediyor. Lütfen bana bunun sadece bir şiir olduğunu söyle.

    YanıtlaSil
  4. Zaman uyudum.
    Zaman uçurdum.
    Zaman katlandım.
    Geçmedi.
    Geçmiyor.
    Geçmez de..

    cok guzel...

    YanıtlaSil
  5. Duyuyorsun değil mi Erdi'yi?

    YanıtlaSil
  6. erdim bende çok üzüleeceğim:(( gülenim bilgisayarda sorun var diye biliyorum ben düzelmedi halledemediler heralde dedim kendi kendime canım ne oldu neler oldu bilmiyorum belli pek tadın yok mesafelar uzak olsada şunu bilmen gerek sadece kendi adıma konuşmuyorum sevgiyi duyumsarsın hissedersin yüreğinde bizide hissedeceksin eminim her ne kadar sanal densede burada gerçek dostluklar söz konusu aynı yüreklerin kalp atımı aynı düşüncelerin nefes alımı yürekten yüreğe giden yollar vardır bilirmisin??işte senin yüreğinde bir çok yürekle birleşti buluştu..canımm bedenen olmasamda kalbim ve yüreğimle yanındayım hoş bunun ne önemi var ya da ne derecede faydalı olur bilmiyorum ama seninleyim seninleyiz

    YanıtlaSil
  7. evet bende erdinin annesi gibi üzülürüm.ama geleceğini düşünüyorum.bizi bırakamayacağını:))belki biraz dinlenip.ne dersin.

    YanıtlaSil
  8. ...........
    ......
    bekliyorum...
    .......

    YanıtlaSil
  9. Azıcık daldım hayatıma, gelemedim ziyarete... neler neler olmuş... Ama gitme... kal... ben gecenin köründe kalkıp kimi okuyacağım?
    gerçekten seviyorum yazılarını. hem sadece okumak değil ki, sayende mesela izmir'de bizden uzakta bir hastanede yatan çocuklardan haberdar olduk mesela, onları aldık yüreğimize.

    bak daha kızım bile gelmedi, bekliyoruz. hep beraber beklerdik, sonra büyürdük hep beraber değil mi, okumayı öğrendiğinde senin yazdıklarını okurdu o da...

    ama sonuçta karar senin, sebep senin, hayat senin... biz bu hayatın bir bölümüne dahil olabildiysek ne mutlu...

    sen hep gel ama bize tamam mı? kapımız hep açık... belki günün birinde sen de kapılarını tekrar açmaya karar verirsin, o zaman sen de bizi çağırırsın...

    görüşmek üzere... sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Ne oldu Gülenim ya?
    Çok merak ettim. Dün aradım kapalıydı telefonun. Bugün yalnız kaldığım ilk fırsatta arayacağım yine. Bizi fazla merakta bırakma yine sık sık yaz.

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşlar ben Erdi'nin annesi Sedef.Ben Erdi'nin yukarıdaki yorumu Erdi'nin hesabından bıraktım.Benim Gülenin yazmamasına çok üzülecek olan diye sözettiğim Gülenle benim canım melek annemiz..Annem Gülenin yazmasını çok istiyordu.Çok önceleri insanlar mail değil de mektupla haberleşirlerdi ya canım annem Gülenin arkadaşlarına yazdığı mektupları öykü gibi dinlerdi.Hatta Gülenin bir gün kitap yazmasını arzu ediyordu.Gülenle konuştum ben biraz dinlenip geri dönecek.

    YanıtlaSil
  12. Yazıları geriden takip etmek de iyi birşeymiş. Bu yazıyı okusaydım önce çok üzülürdüm ama diğerini okudum önce. Üzülmedim mi? yine üzüldüm ama gitmeyeceğini biliyorum en azından..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails