27 Ekim 2009 Salı

BENİM 'ARKATAŞIM' NASIL?


Zamanını ayırmaya değer gördüğünse
Çağırdığında imkansızlıklar içindeyken bile gitmemeyi aklının ucundan geçirmediğinse
Haber alamadığında ulaşmak için çareler aradığınsa
Ulaşamadığında meraktan çıldırdığınsa
O ağladığında kalbin aynı acı eşiğindeyse
Onun sevinci aynı oranda senin DE mutluluğunsa
Hastalandığında gece gündüz yanında olmak istediğinse
Hoşuna gitmese bile ondan duyacağın her söze hazırsan
Uymasa da fikirlerine saygı duyduğunsa
Onun arkadaşlığını seçtiğin kadar onun tarafından seçildiğini düşündüğünse
Dualarına kendi canınmış gibi eklediğinse
Bir saldırıya uğradığında duruma dalmakta tereddüt etmediğinse
İyi şeyler olurken 'keşke o da olsa' dediğinse
Kendine bir şey alırken 'ona da çok yakışır' diye aklından geçirdiğinse

ise
ise
ise
ise
arkadaşsındır..

ARKADAŞLARIMI SEVİYORUM..

Gönüldenele'm; biliyorum yoksun, yoksunum senden :( Yapma böyle :( İz, sadece dil söylemese, öz söylese 'iyi insandı'. Çok mu zor..Kırıp yaraladıktan sonra elde ne var?
Daha ben hiçbir şey anlatmadım gönüldenele'm.. Başkası olsaydı; ama başkası değil o 'benim' babam..
Boynum daha iyi bugün. Pilates yüzyılın sporu, boynumu kas gevşetici kullanmama gerek kalmadan pilatesle düzeltebildim. Önerin için çok teşekkür ediyorum canım..

Funda'm; kendim biliyorum ya, sanıyorumki herkes biliyor; yani o kadar bendensiniz :) Böyle yorumlar gelince yazdıklarıma bir göz gezdiriyorum; evet anlaşılması biraz zor :( Babam, canım babam. Onun hoşgörüsünde olabilmeyi çok isterdim. Babamın çektiği eziyetler nedeniyle kendi kardeşlerinin bile tepkisini çeken babaanneyi Allah affetsin.

3prenses'im; ne geçti ellerine, zaten yaralı çocukları daha da yaralamaktan başka ne işe yaradı? Yaptıkları onları nasıl besledi? Bir nedenden dolayı annesinden ayrı olan bir çocuğa daha fazla şefkat gösterilmesi gerekirken bu eziyet neden? Yalnız bu üvey anneler hep aynı oluyor düşüncene katılmamak istiyorum. Ben öyle üvey anneler gördüm ki.. Bir tanesi çok yakınımızdı ama o da ayrı bir hikaye. Belki bir gün.. Babalarımızın yaşadıklarını kimse yaşamasın.

Doğa'm; amin. Gidenin arkasından konuşmak olmaz deriz ama konuşuluyor işte. İyilikler söyleniyor, kötülüklere gelince susuyoruz. Kusmak istiyorum ama ben bazen. İçimde kalıp patlamasındansa baş ağrıtmak babından anlatıyorum :( Umarım sizden de iyi bir haber vardır. Çok üzgünüm :(

Sesi'm; amin. Anlamadığım, bahanesi hazır kötülükler için nasıl bir enerjiye sahip oldukları. Kötülük yapmak için sürekli düşünmek, kinlerini sürekli kılmak için bu duyguları beslemek gerek. Hayatlarının her anında bunu mu düşünür bu insanlar? Anneciğine sevgi ve sayılar; doğru söylemiş ellerinden öperim. Sen yine de bilmezden gel kötüleri..

bizimgibiler'im; amin. Hiç detay vermeden anlattığımdan emin ol. Her ne olursa olsun arkasından konuşup rahatsız etmek yakışık almaz ama insanız işte. Yeniliyoruz bazen kendimize :( Her şerde bir hayır vardır derler ya, bu gidiş bizi çok heyecanlandıran bir gelişmeye neden oldu ama şimdi sırası değil..

Delfina'm, her iki duan için de içim dolu dolu amin diyorum. Sadece tanık olduğumuz bu tür olaylara içimiz dışımız acıyıp yanarken, Allah analara uzun ömür versin.
Oğlum onalrın evlerine gittiğinde yaşadığı aşağılayıcı tavırları biliyorum ki asla unutamayacak bu cümlenin ne anlama geldiğini anlamadım :( Özdedir iz ve yüze Allah her şeyi görüyor. Babaanne de yaşarken gördü aslında ama ben anlatmamayı tercih ediyorum; belki bir arkadaşıma anlattırırım o değilden..

cansu'm; gerdiğim için özür dilerim ama o an olanları ancak böyle yazabildim :( Amacım asla germek, üzmek değildi :( Sonucu ben biliyorum ya, sanki herkes biliyormuş ama ben yine de yazıyormuşum gibi hissediyorum :( Tabiiki Allah rahmetini esirgemesin kimseden. Her ne olursa olsun yine de o, benim çok sevdiğim kuzenlerimin babaanneleri.

Peri'm; iyiyim iyiyim. Benim de gitmez elim telefona bir gidiş haberi aldığımda. Üzülme arayamadığın için. Kalbinizin benimle olduğundan çok eminim. Babam beni yan odadan takip ediyor-(muş) :) faceblog yazısındaki o renk mevzusu nedeniyle iki gün tavır yaptı bana :) Yorumları da okuyor :) Batım ben bir gün kendisini :P E şey mey kem küm dedi :D

embir'im; ilk cümleni okuyunca 'ay yine ne yaptım' dememle Hakan'ın 'Gülen neden kızardın yine?' soru cümlesi aynı ana denk geldi.. Üzmek istemezdim seni :( Bekleye bekleye yazmandan belli üzdüğüm. Özür dilerim, üzülmenin ne demek odluğunu bildiğimden kimsenin üzülmesini istemiyorum. Umarım baş ağrın geçmiştir, benim boyun ağrısına benzemesin de :( İnan daha hiçbir detay vermeden sadece 'bazı' şeyleri anlattım ben. Aslında anlatsam üçte üç ibret öyküsü olacak bir hayat hikayesi bu ama ben anlatmayacağım. Alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste hesabına yazılan hayat üçlemesi..
İlk yazıyı olayın ilk etkisi geçtiğinde bir daha okudum ve ben de hiçbir şey anlamadım :) Babacığım ellerinden öptüğünü az önce okuyordu :P Çay verirken gördüm :)
Verdiğimiz geçici olmasını umduğumuz baş ağrısı için özür diliyor ve ben de seni öpüyorum..

En asortiğinden krebim; iyiyim iyiyim. O kriminal olay da çözülürse daha iyi olacağım. Çok heyecanlıyım.. Yardım teklifin için çok ama çok teşekkürler. Hazır ol, tetikte bekle. Her an.. anladın sen..

Ve MAVİANNE'm; yazdıklarını senin de onaylayacağın gereklilik üzerine buraya alamıyorum. O candan sözlerin için çok teşekkür etmek, sadece teşekkür edebilmek kaymaksız ekmek kadayıfı kadar yavan. Kahve suyunu hazır tut. Ellerimde çiçekler kapı ziline heyecandan titreyen ellerimle her an dokunabilirim..

9 yorum:

  1. yeni tasarımlarım mailinde bi bak.

    YanıtlaSil
  2. Erdi'nin istanbul okul gezisi salgın sebebiyle iptal..ve Erdi bloğunda tekrar yazmayı istediğini söyledi bu akşam..tamam dedim..

    YanıtlaSil
  3. Keşke olsa Sevgılı Gulenım...keske olsa..

    YanıtlaSil
  4. Arkadaşlık üzerine yazını okuyunca hemen Melik Demirağ'ın arkadaş şarkısını bir yandan da onu dinliyorum. Sana ve tüm arkadaşlarıma...

    http://www.izlesene.com/video/amator-melike-demirag-arkadas/902385

    YanıtlaSil
  5. evet benim tamda bu konuya uyan bir arkadaşım var ve onu çok seviyorum iyiki varr

    YanıtlaSil
  6. canım,güleni,süper kadınım;sen üzülme nolur.ben geçen yazında gerildim derken ,ben okurken gerildim degilkı sen olayın içerisindeydın ve yaşıyordun senın o ankı durumunu canlandırdın gözümde bundan daraldın canım belkı bunu acık yazamadım .iyi misin süper kadınım?kocaman öpüyorum seni sevgilerrrrrrrrrrrrrrrrrrr

    YanıtlaSil
  7. Arkadaslarinda seni cok seviyorlar cadim:))

    YanıtlaSil
  8. iyi bir arkadaş;
    kendini mahfetmene izin vermez.
    sana hr zamana açılır ve senin yanında kendini rahat hisseder.
    hakkında kötü şeyler söylemez.
    kendini iyi hissetmeni sağlar.
    sonuna kadar yanındadır.
    senin düşündüğün gibi düşünmez senide kınamaz.
    paylaşılacak herşeyi paylaşır.
    iyi günlerde çagrıldığında
    kötü günlerde davetsiz gelri..
    hayatta hep davetsiz misafirlerin olsun..

    YanıtlaSil
  9. Bak malummu oldu ne:))
    yukarıdan okuya okuya iniyorum aşağı doğru,gelmişken .
    (elektrik kesildi tekrar geldim bu arada)
    Benim çok fazla arkataşım yok malesef.
    Ama mutluyum,çünkü sevdiğim herkese arkataş olabilmek için çabalıyorum.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails