25 Ekim 2009 Pazar

ÜZÜLEMEMEK.

Hayat ne garip; bir kaç dakika içinde neler oluyor, hayatlar nasıl da planlandığından farklı yol alıyor..
Biz başka bir yerlerdeyken farklı bir yerlerde birileri veda ediyor hayata kimsesiz.
Sabahın beşinde boğazım şiş, boynum tutulmuş olarak uyanmasaydım bu yazıyı yazmak yerine o iki katlı evde taziye kabul ediyor olacaktım.. Acı çektiğim, üzüldüğüm söylenemez ve çekmiyor olduğum o acıdan da utanıyor değilim. Sadece haber aldığım beş dakika sonrasında öz acımla örtüştürdüğüm için ağladım..
Geçti, ağlamıyorum..
Hastayım, çok hastayım..

17 yorum:

  1. Geçmiş olsun. Taziye olayını anlamadım. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
    Nalan hanımdan geçmişti...
    Hayriye
    <:(

    YanıtlaSil
  2. gecmıs olsun .sanırım kötu bır seyler atlatmıssın.gecmıs olsun tekrar.

    YanıtlaSil
  3. evet hayat boyle bişi...

    geçmiş olsun acil şifalar..

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Gülen..
    Şuan seni en iyi anlayacak olanlardan biri benim..

    Bloguma ve forumuma bir kaç saat önce neşeli şeyler yazarken..

    Bir telefonla.. şuan endişeli bir bekleyiş içindeyim..

    Eşimin ve benim çok sevdiğimiz Dalgıç arkadaşımız , arkadaşları ile gitti dalış organizasyonun da suda kayboldu bulunamıyor..

    Çaresizim.. çaresisiz.. kulağımız telefonda iyi bir haber çıkması için dua ediyorum..

    Mesajından bir yakını kaybettiğini anlıyorum.. allahım mekanını cennet eylesin.. günahlarını affetsin..

    YanıtlaSil
  5. canım geçmiş olsun acıl şifalar...

    YanıtlaSil
  6. Olması gereken oluyor diyeceğim çaresizce.Sana da geçmiş olsun diyorum canım.

    YanıtlaSil
  7. Ya Gülen'im, güzelim, geçmiş olsun hastalık kötü ama geçeceğini bilmek güzel. Kendine iyi bak. Diğer yazdıkların için birşey söyleyemiyorum. Birşeyler mi kaçırdım acaba?

    YanıtlaSil
  8. Gülencim, ne diyeceğimi bilemedim canım ya, allah rahmet eylesin. Kaybettiğiniz her kimse, bir daha görememek kötüdür ya, sende benim kadar biliyorsun bunu zaten...

    Sana da çok geçmiş olsun bitanem, ıhlamur kaynat, içine de bal koy e mi? Yat dinlen de çabucak geçsin... Öptüm canım.

    YanıtlaSil
  9. canım benim..
    inşallah bugünden itiraben güzelliklerle dolu bir hafta başlar hayatında..
    esenlikler şifalar sabırlar diliyorum gülenciğim.

    YanıtlaSil
  10. Çok geçmiş olsun canım, sana acil şifalar diliyorum.
    Doğru mudur bilmiyorum ama yazından kayınvalidene bişey olduğu sonucunu çıkarttım ama senin sabahın beşinde kalkmanla bağlantısını çözemedim. Merak ettim bak şimdi.

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun Sevgili Gülen,
    Yeni geldim, detay bilmiyorum. Meraktayım...

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Öncelikle geçmiş olsun GÜL'üm.
    Haber İzmir'den mi?

    YanıtlaSil
  13. Gecmis olsun Gülenim..

    YanıtlaSil
  14. çok geçmiş olsun .umarım seni üzen ben değilim.
    tekrar özür diliyorum.
    çok şey kaçırdım. en yakın zamanda internet açtırıyorum tehtit etimde tepemdekileri.hepsini okuyacağım yazılarının. .

    YanıtlaSil
  15. Ne oldu ben anlamadım yaaa.. yarın arıyayım seni bari ...

    YanıtlaSil
  16. geçte olsa geçmiş olsun ,üvey degil bazen öze bile üzülünemiyor :(

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails