20 Nisan 2009 Pazartesi

'bilbakalım'; KOSTÜMLÜ ama HİÇ KİŞİ..

Kendini ancak çocukça bir uslüpla sadece 'bilbakalım' gibi bir biçimde tanımlayabilen kişiliksiz insan;

TERBİYE VE NEZAKET SINIRLARINDAN ÇOK UZAK O YORUMUNDA İMA ETTİĞİN ŞEY SENDEN BAŞKA KİMSENİN AKLINA GELMEDİ.HEM DE ÇOK AHLAKSIZCA BİR LAF SOKTUN YA, MUTLUSUNDUR SEN ŞİMDİ!BU İMA BİR TEK SEN TARAFINDAN AKIL EDİLDİĞİ İÇİN KİMLİKSİZLİĞİNİN YANI SIRA AHLAKSIZLIĞIN HAKKINDA DA BİR FİKİR VERİYOR BANA.BU BİR.

İKİNCİSİ; BEN İSMİM VE HER İKİ SOYİSMİMLE BURADAYIM, BUNDAN SONRA SEN GİBİ KIYILARA KÖŞELERE KİMLİKSİZ, KİŞİLİKSİZ SAKLANIP CAN SIKMA, MORAL BOZMA AMAÇLI FIRSAT KOLLAYAN İNSANLARIN NE YORUMUNU NE YORUMA VERİLEN YANITLARINI YAYINLAMAYACAĞIM.DEMOKRASİ VE ÇOK SESLİLİK ANLAYIŞIMI SEN GİBİ BİRİ YÜZÜNDEN DEĞİŞTİRDİM.BU İKİ.

KENDİ YOKSUNLUĞUNUN DİBİNDE BİZ NEDEN SÖZ EDERKEN SEN SÖZÜ NEREYE GETİRME HALLERİNDE SENİ KİŞİLİKSİZ, KİMLİKSİZ, BLOGSUZLUĞUN VE ZAVALLILIĞINDAKİ SİMSİYAH KADERİNE TERK EDİYORUM.BU ÜÇ VE SON

ZAVALLI SEN :)

Moralim filan bozulmadı ama ben de adsız ve blogsuz kişiliksizliklerin (kişilerin değil!) 'laf soktum, oh benden rahatı yok' yorumlarını yayımlamayan blog arkadaşlarımın kervanına katıldım :)
Burası benim bahçem, saygı ve nezaket çerçevesinde fikirlerime karşı olan yorumlardan kesinlikle mutluluk duyar ve yayımlarım ama 'bilbakalım' gibilerini kendi ahlaksızlıkları, kimliksizlikleri içinde boğuyorum şimdi.
Hoşça kal 'bilbakalım' ve gibileri.

NEHİR İÇİN

15 yorum:

  1. ellerine saglık canım cok güzel anlatmışsın benım başımada böyle bişey geldi düzgün türkçe ile yazaymışım mış mış bende cok cok sinirlendim begenmıyorsan neden izliyorsun okuma yazdıklarımı dedim . bu ne böle yaa kendi bahçemizde rahat hareket ettirmiyorlar görüşlere yazı tarzına karışıyorlar tebrik ederim senı coooookkkk güzel anlatmışsın kıme dair yazdıysan bu da ona kapak olsun sevgiler......................

    YanıtlaSil
  2. Dikkate alma bile Gülen altına adını yazamayacak kadar korkakların yorumlarını.
    İsimsizler herşeyleri gidi silik ve siniktir. Akrep gibisirler...
    sonunda kendilerini sokarlar..

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bozma moralini Gulencim, bana da az yorum birakmadilar oyle... artik hic birini yayinlamiyorum... arada hakarete varip deli edenler de olmuyor degil ama dedigin gibi hepsi birer hic !

    YanıtlaSil
  4. Hayatta en olmaz sanılan şeyler oluyor, neler var neler, ve daha neler göreceğiz yaşayacağız kimbilir..

    YanıtlaSil
  5. Boş ve kendini tatmin etmeye çalışanların gereksiz oyunları. Takmadığın ve bu kadar güzel cevapladığın için çok sağol ablacım. Hayat o kadar önemli ki, böyle boş şeylerle vakit geçirenlere acıyorum..

    YanıtlaSil
  6. Kendini bilmezlere ne anlatsan bos, kendine saygisi olmayan, baskasina nasil saygi duysunki!!
    Ellerine saglik:)) Öptüm canim:))

    YanıtlaSil
  7. cansudere, merhaba;kim nerede olmak istiyorsa orada olmalı konusunda çok haklısın.Beğenmeyen okumasın.Bu kadar basit.Ben sevmediğim hoşlanmadığım yerlerde zaman harcayacak kadar boş biri değilim ama bazıları için aynı şey söz konusu değil demek.Boş oturup boşluk üreten insanlar deyip geçmek istiyorum.Hayır şimdi kendini önemli biri sanacak, yanarım yanarım ona yanarım; zira bu kadar ahlaksız birini hit ettim iyi mi :)

    Zehra'm, kekik kokum; konu benimle de ilgili ama direk değil.Şu an hayati tehlikesi devam eden bir profesör ve benim hakkımdaki ahlaksız sözleri üzerine haspa kişilik için bir blog yazısı yazdım; iyi mi!Sanki hiç adsız yorum almıyorum ama bu seferki çok ama çok ayıp!Az önce de yazdı, büyük bir zevkle okumadan sildim :)

    Moonsun'ım; hayati tehlikesi süren bir profesör için bel altı vurunca dayanamayıp konu başlığı açmak zorunda kaldım, yoksa kimki bunlar?
    İsimsiz, blogsuz kişiler benim gözümde birer hiçler.Bu kişi de kendi ahlaksız fantezisi içinde kendi kendini boğsun; benim boğmamla olmaz.

    Sevgili UFUK ÇİZGİM; sonunda açılmış o çok sevdiğim bloğunuz.Belgin'imle konuştuk telefonda, o bana soruyor ben ona.Sonunda açtınız kalbinizi bizlere yeniden; teşekkürler.
    Hayatın her alanında olması elzemmiş gibi burada da var maalesef boş kişiler :)

    Bilun'um, K.G.S'm; demek o yazı kişiliksizliğine feci dokunmuş ki söyleyecek başka sözü olmadığından belaltı çalışmış şahsımız.Biz burada ismimiz ve cismimizle varız.Onlar gerçek olamayacak kadar zavallılar.Fare gibi yemlerini alır kaçıyorlar :)

    Belgin'im, felsefe insanım; evet önce kendine saygı duymalı insan ki başkasına da saygı duyması gerektiğini bilsin.Yok, yok anlatmıyorum bir şey.Bu kişi okuyabilip yazabildiğine göre en az ilkokul mezunu, e internete de girebiliyor.Öğretmeninin, anasının, babasının veremediği terbiyeyi, öğretemediği saygıyı ben mi öğreteceğim?Bir yorum daha yazmış.Okumadan sildim :)

    YanıtlaSil
  8. oohh ne güzel yazmışsın Ablacım.. Şebeke gibi bunlar.. Ne meşguliyetleri var, ne de hayattan beklentileri..
    Bugüne kadar kaç kişiyi bıktırdılrabildiler ki.. Boyuna küfür yiyorlar.. ee tabii bu da bir zevk :)

    YanıtlaSil
  9. Iyi yapmissin canim:))

    YanıtlaSil
  10. canım bu tip kişiler davranış bozukluğu olan pisikopatlar
    bu şekilde tatmin oluyorlar
    hiçççç üzülmeye ve takmaya değmez
    siliver geçsin
    onların amacı seni üzmek zaten

    esen kal

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Gülen hanım..Belgin hanıma da teşekkür ederim. Sağolun. Dilerim sağlınız daha iyidir, herşey yolundadır..

    YanıtlaSil
  12. Aynen benimde 1-2 kez başıma geldi.tereddütsüz silip attım. Kimliksizliğinin arkasına sığınıp yorum bırakmak, ancak bir korkağın işidir. Asla yeri olamaz benim bloğumda da. öpüyorum gülencim

    YanıtlaSil
  13. canım iki gün yoktum buralarda bak neler olmuş.benim teselli peri meleğimi kim üzmüş böyle bakayım.
    takma kafana banttan başka.
    SENİ ÇOK SEVEN SEM...

    YanıtlaSil
  14. oh geri dönüp okur şimdi bu.bende duramam yorumu hem yayınlar hem cevap yazarım.bidaha yapamaz.

    YanıtlaSil
  15. çok takılıyorsun gülen'ciğim boşver.bu kadar yıpratma kendini bu yorumlara.bana gelen oy istemeye bile parlamışsın.boşver.benim hiç öyle bir şey aklıma bile gelmedi.sanane &banane boşver böyle şeylere okuyup geç.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails