1 Nisan 2009 Çarşamba

RECEP TAYYİP ERDOĞAN'DAN İSTİFA



Perde 1:
Darililili darilili

Gülen:Alo
Kaan:Aa uyanmadın mı sen hala?
Gülen:Neden; kargalar uyandı mıki?
Kaan:Haberin yok o zaman?
Gülen:Ne oldu; iyi misin sen?
Kaan:İyiyim, iyiyim.Recep Tayyip Erdoğan istifa etti.
Gülen:Hakaaaaan RTE istifa etmiş!
Hakan:Olmaz öyle şey diyor ama ben duymuyorum bile.
Kaan:Tv aç
Gülen:Dur bi' kendime geleyim önce (ama hayatımda ilk kez kendime bu kadar çabuk geldiğim an o andı zaten) Açtım.Haber kanallarında bir şey yok??
Kaan:Nisan biiiir!!

Hem şakayı yediğime, hem de haberin doğru olmamasına feci bozuluyorum ve haber kanalında o an verilen bir haberi fırsat bilip
Kaaaan! Dur bi'! aa Büyükçekmece'de Akp itiraz etmişti ya,
Kaan:Eeee?
Gülen:Yapmacıklı bir üzüntülü ses tonuyla; Akp almış :((
Kaan:Az önce beni şakalayan coşkulu ses tonundan uzak kırık bir ses; Yapma ya :((
Gülen:Hihihihi pişti!Nisan bir
Kaan:İğrenç bir kişisin
Gülen:En az senin kadar!
Küt, küt telefon kapatma sesleri..

Bir nisana ve güne uyanmış bir kişi olarak aportta beklemeye başlıyorum; bakalım neler olacak?


Perde 2:
Darilili darilili
Gülen:Alo Sedef??
Sedef:N'aber, iyi misin?
Gülen:İyiyim de sana bi' şey olmuş?Asıl sen iyi misin?
Sedef:Sorma, canım sıkkın.
Gülen:Tamam sormuyorum.
Sedef:Delirtme
Gülen:E delirme
Sedef:Ferdi havuza düştü. (satılan Telekom'da çalışan eniştemin başka bir kuruma geçme serüveni)
Gülen:Havuz boş muymuş yoksa hahahaha?Nisan 1 :)
Sedef:He nisan birdi, Ferdi bana yaptı, ben de sana yapayım dedimdi.Keyif bırakmadın.Hadi hoşça kal gıcık insan tipi.
Gülen:Zaten o hoş yerdeyim şu an hihihih.
Küt , çıt :)


Perde 3:
Darili darilili
Gülen:Alo Sedef
Sedef:Erdi matematikten 23 almış :((

Sessizlik..

Gülen:Sen bilmiyor musun bu çocuğun algılama sorununu.Sen böyle yaparsan o daha çok üzülür.Olgun ol biraz, bir de eğitimci olacaksın.
Sedef:Ağlaya ağlaya geldi okuldan.
Gülen:Sen böyle yapınca daha çok ağlamıştır!
Sedef:Dur Erdi'yi veriyorum.
Erdi:Teyze matematikten 23 aldım.
Gülen:Erdim, güzel oğlum olur öyle şeyler, üzülme.Senin mutlu olman bizim için çok daha önemli, eksikliklerini görüp çalışırsın.Sakın üzülme kucum.
(O üzgün diye ben de çok üzülüyorum ama çaktırmamaya çalışıyorum)
Erdi:Ağzı kulaklarında bir sesle; teyzeeee nisan biiiir; 100 aldım 100
Nisan birlenmeme karşın sırf o üzgün değil diye çok mutlu oluyorum :)
Gülen:Aferim oğluma ama zayıf alırsan da sakın üzülme.Sen sağlıklı ol, yeter bize.
Erdi:Teyze aşıya gidiyoruz, sonra konuşuruz olur mu?
Gülen:Olur kucum.
Çıt, çıt


Yıl 1 nisan 1989 Ankara'dayım.Öğrenim için İstanbul'da bulunan elma yarısını arıyorum ama evde değil.Planlanmış bir nisan şakamı yüzyüze yapamadığım için telesekreterine ağlamaklı bir sesle 'kolum kırıldı, alçıya aldılar, bir hafta sonra da ameliyat olacağım' mesajı bırakıyorum ve o mesajı unutup günün geri kalanına devam ediyorum..Akşama yemeğe bir yere davetliyiz.Geç saatlere kadar evde olmayacağız.Evine dönen elma yarısı telesekreterindeki artık unuttuğum o aptal mesajı alır almaz saatlerce elinde telefon bize ulaşmaya çalışıyor, cep telefonunun olmadığı yıllar..
Yerinde duramıyor, bir gün sonraki anatomi sınavına boş verip atlıyor bir otobüse doğru Ankara'ya geliyor.Sabahın köründe çalan kapı ziline ben kalkıyorum.O anı, elma yarısının kolumun alçıda olmadığına sevinmesiyle, ertesi günkü sınavını kaçırabilmesi olasılığının üzüntüsüyle karmakarışık o bakışını hiç ama hiç unutamadığım, yaptığım bu bir nisan şakasının eşek değil, eşşşşekki ne eşşşşşek şakası olduğunu anladığım o andan beri bir daha asla hiç kimseye bir nisan şakası yapmadım.

Bu seneki bir nisan şakasını da hasarsız atlattığım için de mutluyum.Kaan'ın şakasının şaka değil ciddi olmasını çok isterdim, o ayrı..
Tam hasarsız atlattım derken hemen şu anda elma yarısından eniştemin kaza yaptığı haberini aldım.Yine bir nisan şakası sanıp ciddiye almadım ama evet freni patlak en sorumsuzundan bir kamyon beş arabaya birden çarpmış :( Elim ayağım düştü.Eniştemin sesini duyana kadar da rahatlayamadım.Neyseki iyilermiş.


12 yorum:

  1. Çok şükür bugün bana kimse şaka yapmadı :) Kriz geçiriyorum her 1 Nisanda çünkü :))) Ayrıca çok geçmiş olsun gülencim..

    YanıtlaSil
  2. recep tayyiple beni nisan birlediğinin farkında mısın tüm aile halkına söyledim ailecek nisan birlenmiş olduk sayende:)yazını hepimiz okuduk..
    eniştene çok üzüldüm Tanrı korumuş Tanrım bir daha böyle kazalar yaşatmasın ona..banada anneannem deden kalpkrizi geçirdi hastanedeyiz dedi..
    ailecek ne yapacağımızı şaşırdık..bursada oturuyorlar..babam hemen ido'yu aradı..böyle bir durum işte..
    gülen ben blog hayatıma biraz ara veriyorum..








    en alta yazabildim mi acaba nisan 11111111:)

    YanıtlaSil
  3. canım çok geçmiş olsun ...

    YanıtlaSil
  4. Eh sende, yesen yesen ancak böyle bir nisan sakasini yerdin:)
    Enistene gecmis olsun canim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. gülenciğim dedemin kalp krizi geçirdiği yok bak cümle eksik olmuş "şakaladılar"yazsaydım keşke unutmuşum.. ciddi gibi olmuş anneannemin dahiyane 1 nisan şakasıydı o :):)
    seni çok seviyorum..

    YanıtlaSil
  6. amannn en güzel şaka yapılmış sana.aslında ilk satırları okurken dondum aa haberim olmamış dedim.ama böyle bir gerçeği sanırım çok isterim .ama siyasetle ilgilenmem ve zerre kadarda alakam olmadığı halde.

    YanıtlaSil
  7. Ay çok hoş yahu çok güldüm.Keşke gerçek olsaydı hhe.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  8. Gerçek olsaydı dedeiğim ilk telefon muhabbetiydi.Aman yanlış anlamyasın canım.
    Çok geçmiş olsun.Nisan 1 şakalarında korkuyor insan vallahi

    YanıtlaSil
  9. şakalar süpermiş.keşke ilki doğru olsaydı.

    eniştene geçmiş olsun ya senin kolun nasıl oldu çok merak ediyorum.
    ben bu gece sahlep yapıcam benimki yap ta içelim diyor.bana bir mail atarsan eğer müsait olursan tabii çok sevinirim canım .çok öpüyorum.postanı hala gönderemedim,kayınvalideme ben bakıyorum bu hafta biliyorsun durumları hiç çıkamadım bahçenin dışından.
    sevgilerle çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  10. gülencim mailini şimdi gördüm anca açabildim.benimkiler ben bilg.açtımmı başım da bitiyorlar.bir oyun aça bir resimaç kafamı allak bullak ediyorlar.akşama yapacağım inşallah.
    sevgilerle

    YanıtlaSil
  11. YORUM BIRAKAN BÜTÜN ARKADAŞLARIM, ÖNCELİKLE ENİŞTEM İÇİN GEÇMİŞ OLSUN DİLEKLERİNİZ İÇİN HEPİNİZE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUM.KAMYON ŞOFÖRÜ YEDİĞİ BİR KAMYON DAYAKTAN SONRA ŞİMDİ İYİYMİŞ..
    BEN UZUN YAZMAYI, UZUN YORUM BIRAKMAYI, BIRAKILAN YORUMLARA DA KISA OLMAYAN YORUMLAR BIRAKMAYI SEVİYORUM AMA BU KEZ YAPAMIYORUM.
    KISA OLDUĞUNU UMDUĞUM BİR ARADAN SONRA KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM ETMEYİ İSTİYORUM.
    SEVGİLERLE ÖPÜYORUM HEPİNİZİ.

    YanıtlaSil
  12. RTE istifasına asla, yarın kıyamet kopacakmış deseler bile inanırımda!

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails