13 Nisan 2009 Pazartesi

NALAN ABLA, AŞIKLAR YOLU, ŞİŞMAN GÜLEN, GÜLEN-HAKAN, MİNİ BOTANİK BAHÇESİ


Adını şimdi ben koydum; site girişi değil, Aşıklar Yolu

Kısa, gerçekten kısa bu kez;

Sabahtan mahşerin üç atlısı gibi yine hastaneye gittik ama üniversite hastanesinde sadece ANA testinin bakıldığını diğerleri için özel bir laboratuvara gitmem gerektiğini öğrenmek için!Kan vermeye yanaşmadım :D Her bir test için ayrı ayrı deldirecek damarım yok maalesef.Bana bir DNA testini çok gören ama rüyalara yatıp kendilerini ve güruhlarını harcırahlarını da devletimden alarak Amerika'lara yollatan şahsiyetlere bir kez daha derin sevgi sözcükleri saydırdım!

Eve geldik.Cuma günü telefonda pazartesi için haberleşiriz dediğim Nalan abla diyette olduğumu düşündüğü için (değilim ben diyette miyette :D) Antalya çıkışlı mis kokulu salatalık, domates ve biberleriyle birlikte geldi.Nalan abla sözcük dağarcığı çok geniş emekli bir öğretmen.6 ay önce gördüğümden epey bir zayıf olduğu dikkatimden kaçmadı, öğrendim; pilates yaparmış meğerse ablam.Sağlık durumlarımı hafife alır almaz doktorum da onaylarsa hemen ben de başlamak istiyorum çünkü şu an aşağıdaki resimdeki kadar iri kıyımım :D

Nalan abla Kaıtı sanatıyla ilgileniyor.Bu sanatla ilgili Nalan ablayı tanıyana, yani altı ay öncesine kadar hiçbir şey duymamıştım.Haberim vardı ama bir program çerçevesinde süren üç aylık kurslarına ne yazıkki istediğim halde başlayamadım.Bugün bu sanatla ilgili çok şeyler öğrendim.Kolumdaki sorun yoluna girince kesinlikle denemek istiyorum ama hiç sabırlı biri olmadığım için başlamamla bitirmemin bir olacağından neredeyse eminim :(

Nalan ablayla biraz yürüdük.Sonra vedalaşıp eve döndüm ama canım yukarı çıkmak istemedi.Biraz sitenin bahçesinde oturdum; fotoğraf çektim ama istediğim gibi bir canlılık elde edemedim :( Aslında burası güzel bir yer..

Oturmaya devam ettim.Yalnız olmadı, Hakan'ı çağırdım.Parklarda buluşan aşıklar gibi bank sohbeti yaptık :) Hakan benim fotoğrafımı çekti.

İkimizin resmini de basalım dedik yanyana, oradan geçen gamzeli güzel bir kıza bir fotoğraf çekmesini rica ettim.Kabul etti.


Yarın 13.30da randevum var.Heyecanlıyım.Unutmamak için kolum dışındaki sıkıntılarımı da not edeceğim bir kağıda.Tam ben bunu yazarken Zehra'mdan posta geldi :)

Nalan ablam bana yaşattığın bu güzel gün için, evime geldiğin ve beni çok mutlu ettiğin için çok teşekkür ediyorum sana..

Demiştim ya kısa diye, e kısa işte :P

Hepinizi seviyor ve gidiyorum ama 'şimdilik'


9 yorum:

  1. :)) daha cok foto isteriz bundan sonra !!
    yarin icin bol sans, opuyorum ablacimm..

    YanıtlaSil
  2. ay ay kumrulara bak.çok şekersiniz.şurdan o güzel enerjinizi alabildim.siteniz harikaymış.bol bol gezin oralarda.temiz hava ve yeşillik gibisi yok.ayrıca hiç te kilolu görünmüyorsun.şu pilatese ben de merak sardım.dur bakalım.bir tane almanın zamanı geldi..
    kendine çok iyi bak.
    seni seven sem

    YanıtlaSil
  3. bende dün tamirhanedeydim.psikolog,diyetisyen,genel cerrah hepsini 1 güne sığdırdım.bugün ultrasyon var Allah (bize) kolaylık versin hadi öptüm.

    YanıtlaSil
  4. Gülenim, güzel bir gün gecirdigine sevindim:)) Iyi yapmissin, ikinizde cok tatlisiniz, eh artik bir günde Babanin resmini koyarsin, onunlada tanisiriz:)) Kilo, kilo dedigin bumuydu, bende gercekten kilolusun sanmistim, bu bir sey degilmis ayol:) Canim, kusura bakma, dün arayamadim ama bu gün eve gidince ararim seni, bol bol konusuruz:))
    Bu gün icin bol sanslar bitanem, kendine iyi bak:))
    Görüsmek üzere, sarilip, öpüp, kactim:))

    YanıtlaSil
  5. saat 10 50 ve ben okuldayım..içimde büyük bir heyecan var..herşey çok güzel olacak..çünkü biz güçlüyüz..bu arada o kadar tatlısınız ki ikinizde..
    yüreğinize iyi bakın..

    YanıtlaSil
  6. O aşk yolunda hep el ele hep yürek yüreğe olmanızı diliyorum. İşte böyle moralinizi hep yüksek tutun, yeni yeni yollar bulun, mayıs da bülbüller gelecek onları bulun dinleyin gezin, ve herşeyi atlatarak geride bırakın. Ben çok inanıyorum herşey eskiden daha güzel olacak allahında izniyle.

    YanıtlaSil
  7. Allahım maşallahh ikinize dee :) Hep böyle gül canım öpüyorum kocaman seni :)

    YanıtlaSil
  8. iri kıyım dedigin bumu?ben seni çok şiştin lop lop oldun sanıyorum.hem şişman değilsin hemde çok havalısın ayrıca.o semtin site bahçelerinin ne kadar bakımlı olduğunu biliyorum.özellikle çimler kesilirken mis gibi kokar tüm bahçe.
    rejime ne oldu?durdurdunmu kendini.çok ihtiyacın olmadığının kanısına vardım.dikkat edersen 2-3 kilo gider sende rahatlarsın bende kıskanırım:))
    bencede herşeyi sor dr. sonra eve gelince aklımızıza geliyor dr sunuda sorsaydık diye.

    YanıtlaSil
  9. Neler yatın bugün Ablacım.. Nasıl geçti randevu?

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails