10 Nisan 2009 Cuma

SAĞLIKSAL DURUMLAR RAPORU



İyi haberlerle gelmeyi çok istiyordum ama verilebilecek en iyi haberim kendi doktoruma ulaşabilme başarısını gösterebilmiş olmam.
Sevinçten ağladım.

Sonuç: skeloderma bulgusu.Bunun olmaması için çok dua ettik ama ne yazıkki bu, sonucu değiştirmeye yetmedi.Neyseki yaşadığım ilk hayal kırıklığım değil bu.İç organ tutulumunun olup olmadığının anlaşılması için ileri kan tetkiklerinin yapılmasına karar verildi ve kolumun geçen haftadakinden daha kötü olduğu söylendi.
(ENA paneli için ANA, Anti DNA, SS A, SS B, Anti SCI 70) akciğer grafisi ve solunum testi.
Pannikülit değil ama panik olup ağladım.
Sonucu gördüğümde yıllar önce veteriner fakültesinde ayağı kesilen o minik köpek yavrusu gibi şoktan tir tir titreyip ne Hakan'ı ne babamı yanıma yaklaştırmadan çıldırmış gibi ağlasam da şu an itibarı ile daha iyiyim.
Ama şu ana kadar çok ağladım.
Bir ara da yanımda sevgilim Hakan ve can babam var diye şükürden ağladım.

Günün öğleden sonrasının bir kısmını bir üniversite hastanesinde bu tahlillerin istem girdisinin yapılabilmesi için çöken bilgisayar sisteminin tekrar devreye girmesini bekleyerek geçirdik!
Sinirden ağladım.

Diğer yarısı daha verimliydi; 1.5 senedir SLE rutinlerimi yaptırmayı ihmal ettiğim için doktoruma gitmekten çok çekiniyordum ama bugün bir cesaret az çok benimle aynı nedenlerle doktoruma görünmek için orada bulunan yaklaşık 30 hastanın önünden hiç beklemeden doktorumla görüşme şansını yakaladım.Sonradan tuvalet aynasında kendimi gördükten sonra hastaların neden hiç itiraz etmediklerini anladım, yüzümde küçük küçük kırmızı lekeler çıkmıştı ve kömürcü çırağı gibi kapkaraydı ağlamaktan :)
Zaten ağlıyordum, hazır başlamışken hız kesmeden ağladım.

Çok sarsıldım.Bunu beklemiyordum.Çok üzgünüm.Tek tesellim çok sevgili doktorum Prof. Meral Çalgüneri'nin 'Gülen çabuk acile git' dememesiydi çünkü ne zaman bana bunu söylese arkamdan acili arayıp yatırılmam için talimat vermiş olurdu.Bu günün iyi haberi, umarım iyi haberler bu kadarla kalmaz; ha bir de bir türlü durduramadığım ağlamamı söylemekten çekindiğim bir cümleyle engellemeye çalışması çok hoştu doktorumun :)
Komik geldi, komedi unsuruna da ağladım :)

Muhtemelen, Meral hocam başka bir hastanenin laboratuvar bulgularını kabul etmeyip biyopsi için parça alımı da dahil bütün tetkikleri yeniden isteyecek.Şimdilik tek dileğim skeloderma tanısının bu yeni yapılacak olanlarla desteklenmemesi çünkü skelodermayı hiç sevmedim, pannikülit daha iyi :P
Keşke Pannikülit olsaydı diye ağladım.

VE SİZ SEVGİLİ ARKADAŞLARIM!
Yaşam Guru'm; Belgin'im, mailto:n@zo, Bilun'um, Sihirli el'im, SEM'im, GAYYOR'um, Ece'm, Rüya'm, ELLY'im, nalan ablam, Zehra'm, laleninbahcesi, 3prenses, bayım UFUK ÇİZGİSİ, Digi Kelebek, Batuhan Doğu, telefon desteği ELÇİN ve ismini saymayı unuttuysam özür dilediğim siz sevgili arkadaşlarım hepinizi seviyor, desteğiniz için çok teşekkür ediyorum.Ne yazıkki sadece teşekkür edebiliyorum yine :(
Desteğinize olan sevincimden ağladım.

Yalçın; genç yetenek hoş geldin..
Batuhan Doğu; kestane şekeri çok tatlıdır ama arkadaşlarım kadar değil :)
Hoş geldin :) Ben de eski bir NEU'luyum; 'napan be oraşta :P
Ve canım yaşam guru'mdan smart blogger ödülü aldım :) Bu benim ikinci ödülüm.İlkini o günün koşulları öyle gerektirdiğinden kabul edememiş ve ödül iletim zincirini bir biçimde kırmıştım.
Ödül almak çok güzel bir duygu.O kadar havalı bir durumki kasım kasım kasıldım hatta, Oscar almış gibi hissettim kendimi :)
Ödül kurallarını yazıyor ve paslıyorum:
1-Ödüle layık gören dostlarımın linki:
2-Ödüle layık gördüğüm dostlarıma haber vermek.
3-Ödüle layık gördüğüm dostlarımın linklerini yayımlamak.
VE VE VE SMART BLOGGER GOES TOOOOOOOOOO
Bir blogger değil ama eş kontenjanından Hakan Üstün
Ödül almış arkadaşlarımı (nazo, sihirli el, yaşamın kıyısında, smilena, bilun) listeye dahil etmedim.

22 yorum:

  1. canım her zaman istediğin zaman yanındayım senin her şekilde :)

    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  2. bikaç günlük yakın sohbetimiz var ama yıllardır tanıyor gibiyim.seni çok seviyorum hep mutlu ol istiyorum.mailde yazdığın bir cümleyi duyunca bende saatlerce ağladım.inşallah herşey istediğin gibi olur.

    YanıtlaSil
  3. ah gülen ahhh ne ağlaması yaaa...
    meraktan girdim nete bu saatte girmememe ramen gubuşta merak etti.birebir yaşoyoruz seninle.ama ağlamana hiç anlam veremiyorum.kızıyorum sinirleniyorum.
    BURADAN YÜKSEK SESLE BAĞIRA BAĞIRA SÖYLÜYORUM (nasıl oluyorsa) GÜLEN ÇOK İYİ OLUCAK.SONUÇLAR İYİ ÇIKICAK.ismi gibi olucak herşey tamammı?

    YanıtlaSil
  4. Çok üzgünüm.Birşey söyleyebilecek durumda değilim..

    YanıtlaSil
  5. Çok üzüldüm ya bir saattir skeloderma araştırması yapıyorum nedir ne değildir diye..

    Sizi az da olsa tanımaktan, okumaktan keyif aldım bu kısa zamanda. Daha çok yazacaksınız biz sürekli okuyup yorumlar yazacağız. Ağlayın rahatlayın elbette ama bu gücünüzü düşürmesin lütfen.. Daha da güçlendirsin hatta.

    İyi olacaksınız, güçlü olun ayakta kalın sizi sevenler için. Daha söylenecek yapılacak çok şey var demi..

    Bizi bilgilendirin lütfen iyi hissettikçe..

    Hoşçakalın..

    Geçecek. Unutmayın :)

    YanıtlaSil
  6. Gülen'im,canım,yavrum,
    üzgünüm...
    ağlama sakın ağlama. Zayıflığını gösterme hastalıklara, bilhassa korkut onları, dimdik ol karşılarında.
    Yaşamın sabır deneyimidirler, bizi yorarlar ama sabırla kaçarlar.
    Seviyorum seni, topla sevdiklerini yanına kalen olsunlar senin!!!!

    Burada olmuyor Gülen'cim devamı mail'de

    YanıtlaSil
  7. O kadar çok ağladın ki,yaşamın boyunca bütün haklarını bitirdin artık. Bundan sonra gülmeler gelecek.Ama onları bütün hayatına yay.Gözyaşları kahkahalar atarken aksın.

    Sevgiyle,sevdiklerinle,seni sevenlerle..Hep mutlu ol e mi!!

    (ödülü aldım,bağrıma bastım..Teşekkürler canım)

    YanıtlaSil
  8. Üzüldüm çok hem de ama ağlamak yok. Sihirli Eller'e katılıyorum. Güçlü olma zamanı şimdi canım ablacım.. Sen başaçıkabilirsin bu hastalıkla.. Çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  9. Hepinizi seviyorum, ara ara bakıp çıkıyorum.HEPİNİZE AYRI AYRI ORUM YAZACAIM DAKİKALARI İPLE ÇEKİYOR SİZİ SEVİYOR VE YİNE GDİYORUM.
    YEMİN BİLLAH DAHA İYİYİM :)

    Yalçın fahri dr. olacaksın :P

    YanıtlaSil
  10. Ve dahada iyi olacaksin canim. Agla, rahatla ama umudunu kaybetme! Ben inaniyorum ve dua ediyorum, Allahin izniyle, her sey iyiye dönecek. Canim benim, biz her zaman senin yanindayiz ve seni cok seviyoruz.

    YanıtlaSil
  11. Gülenim, saskinim ben, unutmusum, ödül icin tesekkürler. Nur ablamda göndermis, ne güzel sevdiklerimden ödül almak:))

    YanıtlaSil
  12. canım ne olursun bu kadar üzülme.bak helak olmuşsun ağlamaktan.sabahtan beri bir gözüm burda .bu kızdan haber var mı diye.
    herşey düzelecek.insan oğlu nelerle başediyor bir bilsen.sakın umudunu kaybetme.
    ben herşeyin iyiye gideceğine inanıyorum.keşke yanında olabilseydim.böyle anlarda insan hep bir dost omzu arıyor.yine de çok şanslısın hakan ve babacığın yanında.yani seni çok seven iki kişi.Dilerim daha iyisindir şu anda.
    sakın kendini bırakma.
    seni çok seven arkadaşın.
    hep arkandayım.bak kafama eser gelirim ziyarte.hakanlar pek anlayışlıdır.hadi gidelim der...
    çok öpüyorum seni..

    YanıtlaSil
  13. Gülen, hastalığın hakkında hiçbirşey bilmiyorum ama bilmekte gereklimi? sağlık en ufak şeyde bile önemli..Çok üzüldüm seninle ağladım, ama gülmeliyiz dostum.Dostlar birbirini silkelemelidir, göz yaşlarını sil.Güzelce giyin,ne mutlu bugün nefes alıyorum de ve Ankara'nın pek sevdiğim Arjantin caddesine yada bahçelievlere git yada sevdiğin biryere..
    keyifli birgün geçir, gül mutlu ol ayaktasın,sevdiklerin var hemde bir sürü,ve cesaretin.Bunlar ne güzel şeyler..hastalık senden korksun canım :)
    ben nefes alamayıp serildiğimde hep korkma,astım senden korkuyo bak diyorum :)
    sevgiler canım..iyi haftasonları..

    YanıtlaSil
  14. Gülen'cim bana bir uğrarmısın? mim ledim seni :)

    YanıtlaSil
  15. biraz ağlamak iç temizliği,
    birazda zehirin akması...

    ama gülmek için hazırmısın sevgili gülen ?

    öyleyse hepberaber müsade ette,
    kahkaha provaları yapalım :)

    şifalar diliyorum.
    NuNU

    YanıtlaSil
  16. Gerçekten şimdi güçlü olmanı zamanı Gülen. Bu ağlamaları rahatlamak ve siniri atmak için yapılmış eylemler olarak kabul ediyorum ve burda nokta diyorum onlara. Bundan sonra yok ama , tamam mı? öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  17. CANIM BUGÜN NASILSIN.UMARIM BİRAZ DAHA İYİSİNDİR.SENİ SEVİYORUM.DOSTUN SEM

    YanıtlaSil
  18. İnşallah herşey yolunda gider sağlınıza kavuşursunuz..bu dünyanın sizi gibi güzel insanlara ihtiyacı var, ve bizlerin sizin gibi bir dosta...Dualarım sizinle..yuvanızda herşeyin sağlık mutlulukla devam etmesi için...

    YanıtlaSil
  19. Dünden beri gelip gelip okuyorum.. O kadar çok bekledim ki akşam seni.. Ağlama birtanem hayat bize o kadar güzel şeyler getirecek ki.. Ve o anlar geldiğinde sevdiklerimiz yanımızda bu zamanlara gülmseyerek bakıcaz.. Herşey çook ama çook iyi olacak ben senin inatçı olduğunu ve bu hastalığın üstesinden geleceğini çok ama çok iyi biliyorum ve seni çok seviyorum hadi gülümse..

    Ödül içinde çok teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil
  20. Ağlama demedim mi ablacım ben sana.. Sen neleri atlattın, bu ne ki? Yanında olsam keşke..

    YanıtlaSil
  21. Gulencim inan cok uzuldum ama ne olur artik daha fazla aglama :(( sen pozitif oldugun surece eminim ki bunun da ustesinden geleceksin ki sen bu gune kadar neleri astin :)

    YanıtlaSil
  22. Gülen çok üzüldüm neler olmuş ya şurda 3 gün blog okuyamadım da...

    Çok geçmiş olsun, inşallah herşey düzelecek!

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails