24 Nisan 2009 Cuma

SOĞUKTAN AĞLAYAN ÇOCUKLAR PROTOKOL İÇİN BAYRAM YAPTI!

Akşam haberlerinde Eskişehir Atatürk Stadı'nda yapılan 23 nisan kutlamalarından soğuk görüntüler vardı.Çocuklar soğuktan ağlıyordu; Türk bayrağına sarınarak ısınmayan çalışan 23 nisan kostümlü (!) çocuklar soğuktan tir titriyor ve yapacak başka bir şeyleri olmadığı için ağlıyorlardı.
Çocuk bayramını çocukları soğuktan ağlatarak kutladık!
Çocuğun kendi bayramında bile üşümesine, soğuktan ağlamasına inisiyatif kullanamıyorsan, çocukların bayramında göre göre onların üşümesine göz yumuyorsan,
sen üzerinde paltoyla protokolda, çocuk sahada incecik kostümle ağlarken için acımıyorsa,
bir zat da çocuklar üşümesin törenler ertelensin diyemiyorsa,
yetkili kişi olarak törenin her koşulda yapılmasına ses çıkarmıyorsan,
üstüne 'törenleri kapalı alanda yapacak değiliz ya' diyebiliyorsan
ya o çocukların arasında kendi çocuğun yok
ya da çocuklara ancak bu kadar değer veriyorsun.

Sen veli;
Kal, öylece bakakal,
Sadece mikrofon uzatıldığında şikayet et sen.
Senin canından bir parça olan çocuğun için ben burada en az onun kadar üşüyüp asıl senin göstereceğin tepkiyi ben gösterirken sen çocuğunun eline yapıştığın gibi alıp gitme çocuğunu!
Her şeye layıksın sen.-De miniğin suçu, günahı ne??
Sen sesini çıkarmadıkça çocuğun her yağmurlu nisanda incecik kostümler içinde soğuktan ağlayacak.
Allah bilir o çocuk bu saat oldu hala ısınamamıştır!
Üç gün uğramayacaktım güya buralara!
Fotoğraflar buradan alınmıştır.

11 yorum:

  1. Allahim ne demeli, ne yapmali bu ana babalara. Aklim almiyor....

    YanıtlaSil
  2. Çok haklısınız varya, nedir bu duyarsızlık anlamak mümkün değil..hadi kimse acımıyor bu yavrulara, kimse isyan etmiyor yaşadıklarına, anne babalardamı etmiyor.

    YanıtlaSil
  3. akşam bende isyan ettim bu görüntülere.bursada hep iptal edildi törenler.ah kıyamam onların gözyaşlarına.hele üşümelerine...
    gülenim iyimisin.seni çok merak ediyorum....
    seni seven sem..büsbümbüyük kocaman öpüyorum seni...
    berke yine ateşlendi gece 15.00 da randevumuz var.gece kulak ağrısı başladı şimdi bi bu eksikti....

    YanıtlaSil
  4. Koyun halk ne denir ki başka. Sonra çıkıp bir köşe yazarı "göbeğini kaşıyan adam" dedi mi hepsi ayaklanır, o zaman gelir aklına tepki göstermek !!

    YanıtlaSil
  5. yazık yaaa
    üzüldüm çocujklar için

    YanıtlaSil
  6. Her sene aynı şeyler oluyor. 19 Mayıs'da da bunun sıcak versiyonu olacaktır. O kadar uzun konuşuyor ki büyükler.. Geçen sene 19 Mayıs'da görevliydim. İl Miili Eğitim Müdürü kısa bir konuşma olacak dedi başlamadan. 20 dk. konuştu tam.
    Bir de meteroloji 1 haftalık hava raporunu veriyor. Nasıl gözardı ediliyor anlamıyorum.
    Anne babalara söyleyecek birşeyim yok. Emir kulu onlar!

    YanıtlaSil
  7. Ah be güzelim.TV de izlerken sinir oldum.ama biliyormusun aklıma şuda gelmedi değil.
    Soğukta yavrularımızı titretip birdahaki sefere velilerin tören mören olmasın kutlanmasın 23 Nisan demesi için mi bu duyarsız davranış?

    sevgiyle kal canımmm

    YanıtlaSil
  8. Gülen'im,
    Neredesin yavrusu, hiç sesin çıkmıyor.
    Sağlığınla ilgili gelişmeleri yaz. Hakan nasıl? gribi geçtimi?
    Bekliyorum...

    YanıtlaSil
  9. Evet çok üzücü ve sinir bozucu!
    Çocuklara bu kadar az değer verilmesi, dostlar alışverişte görsün der gibi ne olursa olsun aha da yaptık töreni gösterisi duyarsızlık ötesi.

    UFUK ÇİZGİSİ; çocuk en büyük varlığıdır bir anne babanın.Her şeyin yerine bir şeyi koyabilirsiniz ama evlat için bunu yapamazsınız.Hiç kimse çıkıp da itiraz etmedi, öfkelendim!

    Belgin'im; ben ya şikayet etmem ama bir şikayetim varsa da gereğini yaparım; heleki böylesi bir olayda.Benim de aklım almıyor, nasıl bekleyebildiler tribünde evlatları üşürken anlayamıyorum

    SEM'im; ben bunu anlamıyorum işte.Orada tören erteleniyor ama başka bir yerde ertelenmiyor!İkisi de aynı konumdaki bürokrat.
    Sağlıksal sorunlar had safhada :( Orada da burada da.Geçecek ama.
    öptüm ben de

    ELLY'im; ben bir gün otobüsteki insanlara öküz dedim de kimse bana kızmadı :D Bürokratlara da bir şey olmuyor; iki tazminat davası açıyorlar, hallediliyor mesele.Bu nedenle istediğimiz her şeyi söyleyebiliriz onlara DA :D İçimizde kalmasın bari.

    Zehra'm, kekik kokum; onu biraz zor yaparlar; bundan bir kaç sene önce senin söylediğin senaryoyu 19 mayıs için yazmaya kalkıştılar da ağızlarına yüzlerine bulaştırdılar.Yapamazlar onu; zira 23 nisan bütün dünyadaki tek çocuk bayramı.

    MAVİANNE; ağladı çocuklar, kendi bayramlarında hem de üştüldükleri için ağladılar!Onları üşütenlere de verselerdi birer incecik penye de görseydim ben onları!

    cansudere; üzücü ama çözümsüz olmamalı.İşgüzarlık bu, başka bir şey değil.Önemli olan törenlerin yapılıp alın akıyla görevin tamamlanmış olması!

    Næzo'm; biliyorsun benim elma yarım beden eğitimi öğretmeni.Kaç çocuğu 19mayıs törenlerinde bayıldıkları için ambulansa taşıdık bir bilsen!
    Kutlanması gereken bayramlar, aksini asla düşünmüyorum.Bu bayramları da kaybedersek neyimiz kalacak Cunhuriyete ait?Dediğin gibi hava tahmin raporu okumaz mı bu insanlar hiç?Bir çözüm yolu oluşturulamaz mı?Oluşturulur ama gereksiz bulunuyor sanırım.

    Yaşam guru'm; iyi olma denemelerine başladım dün.İyi hissetmiyorum ve bunu da itiraf ediyorum.Hakan daha iyi.Pazartesi günü bir iş görüşmesi var.Çok heyecanlıyım.

    Hepinizi çok seviyorum..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails