2 Nisan 2009 Perşembe

SAĞLIK TADİLATI NEDENİYLE BİR SÜRE KAPALIYIZ.

Son zamanlarda kendimi en iyi ifade ediş biçimi olarak gördüğüm bu yerden, sağlık turlarım nedeniye bir kaç gün uzak kalacağım.

YAŞAM GURUM,
CADILARIMIN ANNESİ BELGİN,
GEVEZE,
N@ZO,
K.G.S'm BİLUN
SİHİRLİ EL
SEM,
UFUK ÇİZGİSİ,
ELÇİN,
RÜYA,
DİGİTAL KELEBEK,
ECE,
ORGUKNIT,
MAVİANNE,
ELLY,
ANNECİK,
ÖZGÜR ANNE,
VE BU YAZARA DİKKAT ---> SON GÜNLERİN PARLAYAN YILDIZI GAYYOR
olur ya, ismini atladıysam şimiden özür dilediğim diğer blog arkadaşlarım; yazamayacağım ama haberiniz olsun, gözüm üzerinizde..Takipteyim..
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Uhhh demek, gözaltindayiz ha:))
    Sen yeterki iyiles! Biz bekleriz seni, sabirla:))
    Kendine iyi bak, bizi merakta birakma (ara-sira karala biseyler)
    Öptüm

    YanıtlaSil
  2. Ozaman bizde sapasağlam bir Gülen'in tez zamanda burda olmasını bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. canım dilerim ciddi bişey yoktur.bizde senden haber bekliyoruz.arayı fazla açma.
    tekrar geçmiş olsun...

    YanıtlaSil
  4. henüz mailime bakmadım..eminim çünkü eminim temiz çıktı tahliller..önce gözlerimi kapatıp sonra okuyacağım yazdıklarını..
    yüreğine çok iyi bak..

    YanıtlaSil
  5. Çabucak sağlık turlarını tamamla ve dön bitanem özletme kendinii..
    Seni seviyorum

    YanıtlaSil
  6. bu nedemek şimdi ne sağlık turu merak ettim?

    YanıtlaSil
  7. canımmm çok geçmiş olsun
    bomba gibi dönmeni bekliyorum
    fazla gecikme ama,
    merak ederim ben

    iyi dinlenmeler

    sevgi ve öpücükler sana

    YanıtlaSil
  8. Canımcım,
    Merak ediyorum, beni haberdar edersen sevinirim.
    Tahlillerin temiz buna eminim peki ama o zaman bu ne?
    Bu akşamda yoksun, oysa cuma günleri ikimiz de buralarda olurduk, yokluğunu bu gece çok hissettim.
    Sağlık ve sevgi seninle olsun

    YanıtlaSil
  9. Hay allah çok üzüldüm. Dilerim herşey yolunda gider. Çabuk gelin lütfen.

    YanıtlaSil
  10. Nasılsınız? Sağlınızı iyimi?

    YanıtlaSil
  11. İyi ki kapalısın yani Ablacım.. Buraya yazmasan gelip yazıyorsun :) Hafife alma sakın, dinlen..

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails