18 Nisan 2009 Cumartesi

BİR MİM: 'BEN KİMİM' BİLMEYEN KALMASIN; SÜSLÜ PERİŞAN.

Saç bandımı takabildim; SÜSLÜ PERİŞAN :)

Sıra geldi, iştah açıcı görüntüleriyle kanıma girdiğinden beri fotoğraflarına kaçamak bakındığım, tarifleriyse hani aklımda kalmasın da yapamayım diye göz ucuyla süzdüğüm Zehra'cığımın BEN KİMİM temalı mimine.


Ben kim olduğumu bilsem de size de söylesem keşke,
ya da benimle yaşamak gerek,
ya da ya da beni sen tanı geyiklerine girip işin içinden çıkıp bu zor mimi atlatabilirdim ama işin kolayını sevmem ben.
Ben kimim?
Nasıl anlatabilirim kendimi?
Başka biri tarafından nasıl anlatılabilinirim?
Düşündüm ve şöyle bir yol izlemeye karar verdim; önce birine (Hakan'a) beni anlattırıp sonra o detaylara vereceğim yanıtlarla BEN KİMİM sorusuna bir açıklama getirmeye çalışacağım.
(Bu yazı yazılırken buralarda her an bir kıyamet kopabilir.)


HAKAN için BEN KİMİM?:
Çabuk karar verir ama her defasında dönüp verdiği kararı sonradan sorgular.
Eleştiriye gelmez ama kendi eleştirir. (Angelina Jolie'yi bile eleştirdi)
Sorun bulur, sorunu çözecek fikri oluşturur ama uygulamaz
Cana yakınlığından dolayı ilişkilerinde birden çok samimileşir pişman olacağı bir şeyler yaşadıktan sonra da dövünür.
İnsanlara önyargıyla yaklaşır ama yanıldığında yanlış düşündüğünü itiraf etmekten kaçınmaz.
Dominanttır ya da cazgırlığıyla baskın çıkmaya çalışır.
Karşısındakini bezdirir, illallah dedirtir.
Alış veriş etmeyi bilmez.
Hesap kitap bilmez.
Müsrif olmadığını savunur ama hep bir şeylere ihtiyacı vardır.
Sevecendir, sıcaktır, yardımseverdir, insan ayırmaz.
Hakkını ararken ipin ucunu kaçırıp hırçınlaşabilir.
Başkalarının hakkını savunurken asıl hak sahibini ekarte edip sanki haksızlığa kendi uğramış gibi saldırır.
En mükemmel O'dur.
Yufka yürekli, çalışkan ve hızlı çalışan ama hızlı çalıştığından sakarlığı hiiiiiç eksik olmayan biridir.
Diyet ve spora karar verip ikinci gün yapmamak için çamura yatar :D
Kocasına koridorda yürüse bile gelip 'incelmiş miyim?' diye sorup 'evet incelmişsin' cevabını almadan tepesinden gitmez.
Hayır incelmemişsin gerçekliğiyle yüzyüze kaldığında alınıp gözleri dolar.
Esprili, komik ve zekidir.
Onun esprilerine gülebilmek zaman ister çünkü üst düzey bir espri zekasına sahiptir.
Çok konuşur.
Kafasını dinlemek için kocası Onun uyumasını sabırla bekler.
Yazım gücü iyidir.
Tüketici hizmetleriyle ilişkileri iyidir.
Şikayet dilekçelerini bir çırpıda düşük cümlesiz yazmayı başarabilir.
Bir orduya sal hepsini alt edip amacına ulaşıp gelir.
Yılmaz bir savaşçıdır.
Eline bir telefon verin iki günde oraya buraya gidilerek yapılacak işi bir iki telefon görüşmesiyle 30 dakikada çözer.
BEN KİMİM?
Kötü olanlar o kadar moralimi bozduki, iyi olanlarına katılıp diğerlerine red oyumu kullanarak bunların altına 'ben şöyleyim ben böyleyim desem kim inanır, Kadir İnanır; O da belki deyip BEN KİMİM mimine son noktayı koyuyorum.Hahahah.İğrencim ben :D
Hakan'a benden daha iyilerine layık olduğunu söylemeye gidiyorum şimdi..

YENİ BİR SORU-N-:Ürperdim, iyi de ben böyle biriysem bu adamın benimle ne işi var?
NOT:Belki göz atmak isterseniz, son iki yazıma yapılan yorumlar yanıtlanmıştır.
NEHİR İÇİN:

5 yorum:

  1. ay çok şeker anlatmış hakan seni.şu kotidorda yürüyüp zayıfladımmı diyenlerden bir tane de bursa da var.hatta bu sabah nasıl var mı bi değişiklik.zayıflamışım dimi dedim.
    baktı baktı.evet dedi ama ben anladımm onu...
    çok şeker bir çiftsiniz.canım azcık sıkkındı dün ve bugün .ilk fırsatta sana mail atıcam...
    seni seven sem

    YanıtlaSil
  2. Beni sen tanı gibi kolaya kaçmamış olman, Hakan'a kendini anlatman kolaya kaçmamış mı oluyor şimdi?Hakan'cık da senin zeki'liğinden payını almış ve gece yarısı oturup anlatmış.
    Hiç kötü bir huy yazmamış, sataşıp durma.
    İkiniz de çok tatlısınız.
    Not.1 Ben bu mimi yazarken gerçekten kolaya kaçmıştım. Bu bir itiraftır.
    Not 2 Sayfamdan bak ve Atatürk mimini de yaz.
    Not 3 uyumaya gidiyorum, mail'ine karşıt yarına kaldı.

    YanıtlaSil
  3. pembe bir kadına bu kadarmı yakışır.hakan'ın en güzel tanımlamasıda YILMAZ BİR SAVAŞÇIDIR olmuş.bence kötü olan yok adamcağıcın başını şişirme.zaten senin uyumanı bekliyormuş kafasını dinlemek için.bence bu kadar cesur ve iyi anlatamazdı seni.
    dün gece acil hastaneye yattık.diyalize başlandı.eşyaları almaya eve geldim.biraz sonra gidicem yine sana uğrayım dedim.
    resmin gölgeli çıkmış birde aydınlık çektir süslü hanım.

    YanıtlaSil
  4. Süslü Perisanim benim, demek bana telefonda diyet yapiyom, spor yapiyom diyon ama gercekte camura yatiyon haa, bunu hesabini sormammi ben sana:))) Canim benim, sen cok sekersin biliyormusun, Hakan seni bu kadar sevmekte hakli, ben bile görmeden bu kadar sevebildiysem...

    Canim yürek dolusu sevgiler, öpücükler gönderdim:))

    YanıtlaSil
  5. Süslü peri-şen :)

    Sesini ösledim aaa!! ama diyeceksinki ara o zaman, haklısın arkadaşım.Haklısın. Yakında çalacak telefonun :)

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails