9 Nisan 2009 Perşembe

İLK POSTAM, TEŞEKKÜRLER SMiLENA

SEM diye hitap etmekten zevk aldığım sevgili blog arkadaşım Smilena'dan çok tatlı bir posta aldım bugün.O kadar tatlıki, içinde neler var neler :) Nasıl bir cümleler topluluğu teşekkür duygularımı ifade edebilir diye bütün gün yazacağım teşekkür yazısını düşünüp durdum.Yemekli misafirlerim gidince de soluğu burada aldım :)
Bu benim için bir ilk, bu blog hayatımdaki ilk posta alış heyecanım.Değişik bir şeymiş, büyük mutlulukmuş.Hiç tanımadan sadece yorumlarla arkadaş olduğum birinin benim için böyle bir jest yapması güzel olmakla birlikte çok da ilginçmiş.İnsanlar birbirlerinin hayatına yorumlarla da olsa dahil olunca hakkında meraklanıyor, SEM'in o güzel, karakteristik yazısını görünce merakım iyice arttı.Çok ilginç buldum ben bunu; yani ilk postamı aldığımdaki heyecan ve mutluluğumun sözcüksel ifadesi çok çocukça :) Arkadaşlar birbirlerine destekle harman mutluluk gönderiyor :) Ne güzel..
Şımardım ben bugün, evde acayip bir havam oldu, havalı havalı gezdim ama anlayışla karşılayın dedim ya; bu bir ilk :) Kestane şekerini çok severim.Her Kocaeli'ye gittiğimde Özdilek'ten taze taze çikolatalısından alır bir güzel yerim.Smilena da bana çok şık bir kutu içinde kestane şekeri ve kendi yaptığı magnetlerden göndermiş.En ama en özel ve güzeli de o çok şık yazısıyla yazdığı sıcacık mektup..
Magnetler örgü ve çok güzeller.Magnetleri çok severim.Reklam ya da adres amaçlı ancak derin dondurucu üstünü kaplayacak kadar ufak çaplı bir magnet koleksiyonum bile var.O derece severim yani :) O sevimli, örgü olsa da insanda yiyecek isteği uyandıran havuç, elma ve portakal magnet koleksiyonumun en gözde yerindeler şu an.
Smilena iki erkek bücür annesi ve aile içi bir sağlık sıkıntısıyla ilgilenmek zorundayken bile bana zaman ayırarak bu postayı göndermesinden dolayı beni çok mahcup etti.Çok teşekkür ediyorum SEM'im.Birinin eksildiği gözlerden kaçmayan kestane şekeri tanesinin akibeti mi??Yemin ediyorum postacıya ikram ettik.İkisini de, neresinde olduğum belirsiz diyet sınırlarında gezinirken ben hakladım :) Diğerleri de şu an ev halkının midesindeler tatlı tatlı :)
Tekrar teşekkürler SEM'im..
Seni seviyorum ve sen de iyiki varsın..
İyiki..
Şimdi uyumaya gidiyorum, malum sabahtan patoloji raporum hakkında bir bilgi sahibi olacağım.
Bakalım..
9 nisan notu: Laboratuvarın 'gelmeden arayın' talimatına uyarak canım babacığımın yaptığı telefon konuşmasından çıkan tek sonuç: patoloji raporu bugün 14.30 civarında yazılacak..O saatten sonra doktorumuzu belki bulamayız endişesiyle sonuç alma işini yarına ertelemek zorunda kaldık..Laboratuvar adına biz özür dileriz..Hala stand by..

35 yorum:

  1. Heeyyy ne güzel hediyeler bunlar :) Afiyet olsun ve güle güle kullan canım ablacım, öperim çok..

    YanıtlaSil
  2. şuan sabahın 07 06 ve bugün benim için önemli bir gün..senin tahlilerinin sonucunu öğreneceğin gün..ben biliyorum herşey temiz çıkacak o yüzden içim rahat..ilk posta heyecanını bende çok iyi biliyorum..
    kestane şekerlerine sıra gelince güle güle ye diyemeyeceğim..hakan abi yesin sen izle diyeceğim bu yüzden..:)ama sen iki tanesini yemişsin bile..:)
    yüreğine çok iyi bak canım..

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar mutlu oluyor insan değilmi
    Hediyelerin çok güzel
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. elimi uzatıp, kestane şekerlerinden bir tane alsam bende :) bayılırım

    YanıtlaSil
  5. Gülencim, hediyelerin cok güzel:))
    Magnetlerden bende de var bir sürü, ama seninkiler kadar güzel degiller tabii ki:))
    Sonuclari alinca haber ver, merakta birakma bizleri. Bekliyorum iyi haberlerini:)
    Öptüm canim

    YanıtlaSil
  6. dualarım seninle ...her şey yolunda gidecek :)

    YanıtlaSil
  7. afiyet olsun.kestane şekerine bende bayılırım.hediye almakta muhteşem oluyor gerçekten.

    YanıtlaSil
  8. canım duygulandırdın beni şimdi.ne kadar sıcacık bir teşekkür. O kadar samimi ve içtensin ki.Daha ne diyebilirim ki.
    iyi ki tanımışım seni.güzel enerjini her zaman hissediyorum.bende seni seviyorum.
    ve sonuçların kesinlikle iyi olacağını biliyorum...
    seni çok çok öpüyorum.hakana ve babacığına kocaman selamlar...

    YanıtlaSil
  9. ben de saaat 4 olsun da arayayım diye beklerken bakayım dedim ve gördüm.
    yarın olsun hayırlısı olsun.
    dua ve iyi dileklerle

    YanıtlaSil
  10. hay allah yarına kaldı yani

    YanıtlaSil
  11. Arkadaşın Sem senin 2z olduğunu bilmiyor mu?ne ayıp?biri yer biri bakar.....

    YanıtlaSil
  12. kestane şekeri neyse de Magnetlerden ben de isterim.

    YanıtlaSil
  13. iyi günlerde kullan hediyelerini.postacıya kestane şekerimi ikram ettiniz:))şanslı postacı ....tatlı sevmeme ama tiremisu ve kestane şekeri benim olsun.
    bende çok merak etmiştim az önce eve geldim bakayım sonuçlar ne olmuş dedim.güzel şeyler duyucaz inşallah.

    YanıtlaSil
  14. Yarını sabırsızlıkla bekliyorum :) Ayrıca bende bir magnet çılgınıyım senin dolabındakilerin 2 katı bende var ama şişeyle dondurmaya bayıldım patakla sen en iyisi beni :P

    YanıtlaSil
  15. Rüya hanım Gülen'in magnetlerinin ancak 100 de biri o gördükleriniz.iddia ediyorum o kadar geniş koleksiyon kimsede yoktur.

    YanıtlaSil
  16. Bu mutluluğumu paylaşan bütün arkadaşlarımhepinize çok teşekkür ediyorum.
    Bilun'um; K.G.S'm valla öyle bir afiyet olduki sorma :)sabah sabah sesini duyduğuma çok mutlu oldum canım.Sağol

    GAYYOR'um iki tanecik yidimdi :P sabahın köründe beni düşünen canımın içi seviyorum seni

    Yelda, evet evet çok mutluyum :)

    ELLY'm; İzmir'lere gelirken getireyim mi sana ??

    Belgin'im; üç gündür ta Almanya'lardan kafanın şişmesi riskine karşın beni arayan canım arkadaşım.İstediğin magnet olsun!Sana şimdi değil zamanı gelince öyle bir sürprizim varki Hakan'la projelendirdik.Babam da olur dedi :) Fikir güzel, uygulamayı da başarırız inş.

    Elçin'im; umarım şu saatlerde iyisindir.Hasta böcüğüm benim.Akşam telefonda konuştuğumuz şeyden de vazgeçtim.Sen haklısın deyip susuyorum :D

    3prenses; insan kendini yalnız hissetmiyor ve bu çok güzel bir şey.Kestane şekeri çok güzel bir tad :)

    Smilena, SEM'im beni koştur koştur mutlu etmeye giden tatlı insan, ne desem inanki havada.Bunu hiç unutmam ben.O kadar etkilendim o kadar duygulandımki gözlerim dolu dolu şu an.Sadece teşekkür edebilmek fikrinden nefret ediyorum ama yapabileceğim tek şey bu :( seviyorum seni ve yine sadece teşekkür edebiliyorum :( sevimli çekirdek aileye de sevgiler :)

    ELLY'm; yarın da bir sonuç alamazsam akşam haberlerini sakın kaçırma.hahaha.Önce çatlak diye beni bir hafta alçıda dolandıran insanları sonra da çatlak yokmuş dediklerinde haberlere yetiştirmeliydim oysa.

    Sedef; çok ayıp ya.Örürüm ben sana; örerim değil örürüm.Yalan beceremem ben yaaaa.Bir gör ama o kadar sıkı sıkı örülmüş o kadar güzellerki, ayrılamam bu şeylerden ama sana da kıyamam.O zaman anlaşma yapalım; bir ay sende bir ay bende kalsınlar.Sonra hangi evde daha iyi hissederlerse orada yaşamaya devam etsinler.Tamam ?

    Sihirli'm çok teşekkürler.He ya postacıya kestane şekeri ikram ettik.Ya biz soğuk günlerde çay filan da ikram ederiz.Çok küçükken pazar günleri evlere gazete dağıtan bir gazeteci çocuk vardı, bizden az kaba.Her pazar kahvaltıya alırdık biz onu.Adı Levent'ti.O da hatırlıyor mudur acaba??Tramisuyla ilgili hayallerim yıkıldı.Bu tramisu o tramisu değilmiş meğerse :P
    O iyi sonuçlara ne kadar ihtiyacım var bilsen.

    Rüya'm; ben herkesi endişelendirdim sanırım :( yarını sabırsızca bekliyoruz hep birlikte :) senin magnetleri çok merak ettim?Resmi bütüp baktıysan orada babacığımın bir notu var.Gördün mü??
    Devam edersen boy posuna bakmadan patakkar bşrş olarak pataklarım seni.Bu da benim dipten notum :D

    YanıtlaSil
  17. Sedef'im, elma yarım; taşınırken önemli çapta bir magnet kaybolması sorunu yaşadım.Hiçbir yerden de çıkmadılar henüz:(

    YanıtlaSil
  18. Gülen ben sana demedim mi şanslı bir kadın olduğunu? bak çikolata dedin kestane şekeri geldi :)
    tahmin ediyorum evin içinde 3 yaşında bir kız çocuğu gibi nasıl gezindiğini..artık bal damlar yazılarından :))
    ama benim içinde bir tane atmazsan ağzına küserim,

    sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Gülencim, seninle konusmak benim icin zevk. Basim falan sismedi benim, her telden konusmak iyi geliyor insana, hatta eglendik bile, pek de güzel yaptik bence. Yarin, anlattigim gibi buralarda yokum, aksama ne zaman geliriz bilmem ama erken gelirsem ararim ben seni. Insallah yarin aliriz iyi haberini.
    Öptüm canim:))

    YanıtlaSil
  20. Zehra'cığım, bu kadar neşeli yazdığına göre düzelmiş olmalısın?Çok sevindim inan.İyi ol, pasta ve kurabiye resimlerinle kendimden geçir beni.Yazmak yapabildiğim tek şey.Nasıl iyi geliyor bilsen.Öptüm :)

    Belgin'im; çok yakınsın sen:)Sanki kız kardeşmişiz gibi hissediyorum seni :) Bozulmasın, demlensin yıllara dayansın.Yarın ne yapacağınızı ben biliyorum :)
    iyi eğlenceler şimdiden canım.Öpüyorum 3 cadımı.

    YanıtlaSil
  21. naşan abla; sana telefonla bilgi vermek istediğim için buradan yazmayım dedimdi ama bir taşınma işlemine arkadan destek verme konumunda olduğum için telefon kaynadı arada :( yarın gelir gelmez arayacağım seni.Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  22. Canım Gülen,
    Bir geldim bir oturdum merakla bir haber falan, yok.
    Beklemedeyim, evdeyim mail yazabilirsin.
    Bloğuma uğrarsan bir ödülüm var, alırsan sevinirim.
    Dualarım, sevgilerim seninle olsun.

    YanıtlaSil
  23. Bu şekilde edinilmiş bir dostluğa tesadüfen keşfedilmiş bir blogta rastlıyorum ilk kez .. Keyfi kestane şekeri gibi olmalı hım ?

    YanıtlaSil
  24. gülenim nerdesin .meraktayım.bizi fazla habersiz bırakma...
    öpüyorum seni

    YanıtlaSil
  25. :) Ne güzel bir hediye..
    Kestane şekeri..
    Bayılırım ya..

    Lütfen hep şımarmaya devam et sen Gülen..
    :)

    YanıtlaSil
  26. sevgili Batuhan ,yorumunun altında olmak hasebiyle ,Güleni beklerken ben yanıtlayayım.
    hele biraz sonra inş.Gülenden iyi haberleri alınca sen seyret bizdeki mutluluğu.
    kestane şekeri mi desem,enfes bir çikolata mı desem...herkesin en sevdiği damak tadına eş bir rahatlama ve mutluluk getirecek.
    Burada bazen böyle dostluklar gelişiyor ve sanal dünyanın olmuş,olabilecek sakıncalarının hepsini unutturuyor.
    Tabii ki bu Gülen gibi içini,dışını ,yazılarıyla somutlaştırabilip paylaşabilenler ile almaçları açık olup alabilenler arasında oluşuyor.

    (aaaa beklerken yazmak iyi geldi bana .teşekkürler Batuhan)

    YanıtlaSil
  27. Hadi bakalım bekliyorum bugün haberlerini, bugunde birşey çıkmazsa yardıma gelebilirim bak, hastaneyi dağıtma konusunda :) :) potansiyelim iyidir :)

    YanıtlaSil
  28. Pataklama yaa :P Kaçmak için bahaneler mi arıyorum ne :D

    Neyse magnetlerin resmini kaydettim pc ye akşam gelince bakacağım :) İşe geç kalmak üzereyim msnden yazdım sana ama geri geldi.. Sana söz verdiğim resmi çekemedim daha, çok geç kalktım çünk bugün..Yarın aydınlıkta mutlaka çekeceğim.. Unutmadan akşam konuştuğumuz şeyi kontrol etmeyi unutma ve bugün çıkacak olan sonuçları haber vermeyi de unutma

    seni çok seviyorum ve kocaman öpüyorum melek

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  29. aaa unutuyordum bak mimlendin :P

    YanıtlaSil
  30. hişttt oradamısın? şimdi eve girdim çok merak ediyorum sonuçlarını?????
    hemen cvp ver bana olurmu?

    YanıtlaSil
  31. senden haber yok,gidip gelip bakıyorum.lütfen sonucu bildir.

    YanıtlaSil
  32. hala seni bekliyorum.okuyunca direk bana msj at.çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
  33. geldinmi seni bekledim bu saate kadar netin başında hadi mail.at.

    YanıtlaSil
  34. Tahliler nasıl? Herşey yolundadır inşallahh...

    YanıtlaSil
  35. Güle güle kullan canım.Smilenanında ellerine sağlık.ne kadar güzelmiş hediyelerin.
    Sevgilerimi yolluyorum.

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails