15 Nisan 2009 Çarşamba

ÇOK ACİL DURUM!

NEHİR bebek.
Kara gözlerin, çıplak kafan, sevgi ve umut dolu bakışlarınla bugün tanıştım.
Şimdi NEHİR'deyim, pırıl pırıl, gürül gürül akan o berrak suyun serinliğinde yüzüyorum akağa karşı.

Kendime dalmış gitmişim, görememişim seni ve dışımdakileri.Özür dilerim.
Verdiğin neuroblastoma mücadelesine ve sana Bilun ve nazo ablan sayesinde ulaştım.Duyarlılıklarından dolayı seni tanıyan, senin için bir şeyler yapmak isteyen herkese teşekkürler..
Sen, hakkında yazılanları henüz okuyamazsın ama günün birinde bu yazılanları, bu süreci büyük bir yaşam azmi olarak sunacaksın ihtiyacı olanlara.Minicik ellerini uzat, emin ol karşılık bulacaktır.
Sana destek olabiliriz.Ailene, sevenlerine, sevdiklerine destek olabiliriz.
Çünkü; başkasının sorununu kendi sorunu gibi algılayıp çözüm yolunda çaba harcamayı seven insanlarız biz.
Çünkü; duaların yanı sıra ihtiyacın olan destek için elinden geleni yapacak insanlar var, biliyorum.
Çünkü; ellerini taşın altına sokacaklarından çok emin olduğum insanlar var, biliyorum.
Seninse;
Bu emeklere vereceğin en güzel karşılık; bir an önce iyileşip sokaklarda toz toprak içinde top oynarken çekilmiş fotoğraflarının süslediği bloğunun içimizi ısıtan güzel havası olacak.Hadi bize hayatını hediye et küçük kız..

Bir kişinin yüzlerce kişiye ulaşabilmesinin bir aracı olan blog dünyasının siz sevgili ev sahipleri; böyle bir şeyin bir gün hepimizin başına gelebilme olasılığını düşünürsek ve destek ihtiyacı empati duygularımızla da hayat bulursa, bu destek bu küçücük kız çocuğunun kaldığı yerden devam etmesi için bir adım olursa ; evet, hayatımda hiç olmadığım kadar mutlu olacağım.
Haydi bakalım!

Not:Yorum bırakan arkadaşlarıma mutlaka yanıt veriyorum; dönüp göz atmak istersiniz belki..
Hepinizi çok seviyorum.Çok..

7 yorum:

  1. Aynı gün aynı kişi için yazmışız Gülüm...kalp kalbe :)

    Dilerim bir işe yararızda...


    sevgiler..

    YanıtlaSil
  2. Canim, sen ne yüce yürekli bir kadinsin, seni bu kocaman yüregin icin cok seviyorum ben:)

    Nehir bebege, karinca kararinca yapabildigim yardimim, yarin yola cikiyor:)

    Öpüyorum o güzel yüreginden:)

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar candan bir yazi. Sayenizde haberim oldu. Ben de benim blogdan duyurmaya çalışacağım... Dualarım sizinle ve Nehir'le. Dua dua duaaa buradan.
    Sevgiyle kucaklıyorum.

    YanıtlaSil
  4. Gülen'im
    Gece gece bittim yine, okumak o kadar zor geldi ki, ama bırakamadım.
    Duyarlı canım benim.
    O minicik beden yüreğimi sızlattı.
    Neden nedenler yine yine
    Bağış tabiki
    Dualarımızı hiç esirgemeden sonuna kadar yanında olmalıyız.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. bende gördüm o küçük meleği.
    çok duygulu anlardı...

    YanıtlaSil
  6. Ablacım ne güzel yazmışsın, canımsın canım..

    YanıtlaSil
  7. nasıl içten nasıl derin yazmışsın.yine gözlerimi doldurdun...

    YanıtlaSil

Fikrin varsa bilmek isterim..

Aa BUNLAR DA VARMIŞ :)

Related Posts with Thumbnails